Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Sitten Jimenez hölmöilee. Kaksi korttia noin kahteenkymmeneen sekunttiin ja pihalle.
48 sekunttia meni korttien välillä, aika nopeaa toimintaa...
Sitten Jimenez hölmöilee. Kaksi korttia noin kahteenkymmeneen sekunttiin ja pihalle.
Kyl kädeltä näyttäisi.
Aika paskat kuvakulmat. Joko kainalo tai osu käteen ennen sitä. En itse osaisi sanoa varmaksi.Kyl kädeltä näyttäisi.
Aika paskat kuvakulmat. Joko kainalo tai osu käteen ennen sitä. En itse osaisi sanoa varmaksi.
Kainaloon tuli, ei pitäisi olla pilkku. Epäselvä tuomio.
Kyl mun mielestä osui käteen kun se hiukan heilahtaakin osumasta. Ja tyly rankkari Sterlingiltä.
Kyl mun mielestä osui käteen kun se hiukan heilahtaakin osumasta. Ja tyly rankkari Sterlingiltä.
Tansaniassa on käynnissä kauden suurin ottelu, eli Dar es Salaamin paikallismatsi Simba SC vs Young Africans.
Olen taas ainoa valkoihoinen viiden sadan paikallisen joukossa. Lisäksi näistä noin 65% on Simba-faneja, vaikka jokainen täysijärkinen tietää Yangan olevan Tansanian paras jalkapalloseura.
33 minuuttia 0-0
Vauhtia on huimasti. Pelaajien taitotasokin ihan hyvää, mutta taktisella puolella ja hermokontrollissa on kehitettävää.Kärkikamppailu, varmasti laadukasta futista!!!
Osui kyllä palloon ensin. Mutta muuten toki saa painua helvettiin vaikkei pilkkua olisi tullutkaan.Alonso voi suksia hevon perseeseen.