Nauroin just kun kirjoitit tämän ensin tuonne väärään ketjuun, että pitääkö näitä kullijuttuja tulla joka ketjuun kertomaan.Mä itse asiassa veikkaan että tämä peli päättyy 0-0 ja Ukraina tekee sitten jossain ajassa 90+8 voittomaalin omassa pelissään jonkun neljäntoista perseen ja kahdeksan kullin kautta.
Tauolla Schulleri ulos ja Pohjanpalo tilalle. Rive, saa suorittaa.
Ettei vaan ollut sarkasmia?
Joo mulla oli kaksi välilehteä auki, ihmettelin kun näytti vähän oudolle ne viestit siinä yläpuolella :DNauroin just kun kirjoitit tämän ensin tuonne väärään ketjuun, että pitääkö näitä kullijuttuja tulla joka ketjuun kertomaan.
Mistä tiedät omistavatko kaikki kyseiset kahdeksan henkilöä kullin. Kovia johtopäätöksiäMä itse asiassa veikkaan että tämä peli päättyy 0-0 ja Ukraina tekee sitten jossain ajassa 90+8 voittomaalin omassa pelissään jonkun neljäntoista perseen ja kahdeksan kullin kautta.
Saakelin juoppo törmäili meidän Pukkiin, sika.
Mixu on luonut hyvät pohjat.Tää on niin outoa. Suomi pärjää Ranskaa vastaan ihan hienosti. Mitä helvettiä?
Tauolla Schulleri ulos ja Pohjanpalo tilalle. Rive, saa suorittaa.
Tää on niin outoa. Suomi pärjää Ranskaa vastaan ihan hienosti. Mitä helvettiä?
Gunde Svan pelaamassa Ranskalla.
Tämä! Samaa viestiä tuli myös ranskalaiselta ystävältä. En lähde jinxauksen uhalla itse kehumaan.Rasmus Schuller on ollut kentän paras pelaaja, mikä on ihan kova saavutus. Nollannut Mbappen pari kertaa ihan 100-0 ja tehnyt useamman erinomaisen katkon.
MY GOD! Oletan että olet tietoinen, kuka toi palloilukulttuurin Suomeen??Mixu on luonut hyvät pohjat.