Englanti siirtyy varman tuntuiseen 10-0 johtoon San Marinoa vastaan. Ilmassa on ratkaisun makua.
Englanti ei lannistunut Bellinghamin maalin hylkäyksestä, vaan laittoi lisää pökköä pesään. Peli on nyt 80 minuutin kohdalla ratkaisevan tuntuisessa 10-0 -tilanteessa.
Edit. Samanlaisella vitsihuumorin linjalla ollaan näköjään liikkeellä myös Kuopiossa.
Katsotteko te aina Englannin pelit loppuun, vaikka olisi San Marino vastassa? Ihan uteliaisuudesta vain kyselen, kun omasta mielestä jo lähtökohtaisesti noin epätasaiset parit on tylsintä mitä urheilutarjonnassa voi olla. Tietty jos lilliputti sinnittelee, niin sitten voi olla jännempää, mutta viimeistään 2-0 tilanteessa vaihtaisin muualle.
En mä sitä alkua ehtinyt katsoa. Tulin vasta toiselle puoliajalle mukaan jännittämään.Katsotteko te aina Englannin pelit loppuun, vaikka olisi San Marino vastassa? Ihan uteliaisuudesta vain kyselen, kun omasta mielestä jo lähtökohtaisesti noin epätasaiset parit on tylsintä mitä urheilutarjonnassa voi olla. Tietty jos lilliputti sinnittelee, niin sitten voi olla jännempää, mutta viimeistään 2-0 tilanteessa vaihtaisin muualle.
Italiahan oli vähällä hävitä tuon vikan pelinsä. Kiitos Donnarumman seikkailujen Pohjois-Irlanti oli lähellä voittomaalia loppuhetkillä. Uskomatonta puppelointia kyllä Euroopan mestareilta. Täysin samaa mieltä.Miten helvetissä Italia onnistui pupeltamaan lohkovoiton? Käsittämätöntä aaltoilua heillä. Välillä Euroopan ja miltei maailman paras joukkue, välillä tekee tiukkaa päästä koko kisoihin.
Me rikkaat ollaan katsottu jo kohta puoli tuntia studiota.10 minuutin fiilistely sitten tällaiseen matsiin. Jopa on kiima huipussaan, kun joutuu jotain vitun Kimmo Vehviläistä kuuntelee 25min ennen matsia.
Viaplayssa ollut erinomaista studiota jo puoli tuntia. Etuoikeutettu olo kun saa tätä katsoa.10 minuutin fiilistely sitten tällaiseen matsiin. Jopa on kiima huipussaan, kun joutuu jotain vitun Kimmo Vehviläistä kuuntelee 25min ennen matsia.
Eikö tulee ilmaiskanavilta? Töissä Areena auki mutta ennakkolähetys loppui, olis menny vika tunti mukavasti peliä katsellessa
Vitun yle.Eikös tämä neloselta näy?
Vitun yle.
Minä olen rikas kapitalisti ja katson Viaplaylta.Se on katsos niin että nelonen on lyönyt massit tiskiin. Yle ei nokittanut ja tulos on tosiaan se että neloselta tulee, mainosten kera tietty.
Minä olen rikas kapitalisti ja katson Viaplaylta.
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita. Maksuttomia toki.Katso rauhassa. Minä tyydyn siihen mitä ilmaiseksi saa, joten nelonen se on siis.
Vielä jos Rautiainen leikkaisi tukkansa niin olisi 10/10, nytkin toki 9,5.Onhan tuo Viaplayn studiotiimi sitä tasoa, että huomattavasti mieluummin katsoo näitä otteluita Viaplaysta kuin Yleltä. Sen verran heikkoja studio-osuuksia nähtiin kesän EM-kisoissa, että monesti tuli Viaplayta ikävä.
Vielä jos Rautiainen leikkaisi tukkansa niin olisi 10/10, nytkin toki 9,5.
Ahaa, eipä avaudu työkoneella ku Areena. Herättelin jo toiveita kun äsken näkyi liveEikös tämä neloselta näy?
Ahaa, eipä avaudu työkoneella ku Areena. Herättelin jo toiveita kun äsken näkyi live
On se ollut joskus huomattavasti siistimpikin:Ei sitten enää olisi Rautiainen.