Peli on muuttunut ja muuttuu koko ajan, joten ei siellä kukaan voi enää varastaa prässäämisestä. Ronaldo ja Messi ovat olleet kaksi maailman parasta pelaajaa, mutta kummankin kohdalla alkaa näkyä, että ei vaan enää riitä kokonaisvaltaiseen pelaamiseen. Molemmat alkavat nykyään olla enemmän rasitteita joukkueilleen, jos halutaan pärjätä absoluuttisella huipulla.
En ole ollut varmaan koskaan niin väärässä kuin olin Aaron Ramsdalen hankinnan suhteen. Mitä helvettiä tuolle miehelle on tapahtunut? Viime kaudella ihan paska Sheffieldissä ja tällä kaudella erinomainen Arsenalissa.
Tämä! Arsenalin paras maalivahti sitten Seamanin ja Lehmannin. Puolustuksen pelaaminen myös helpottuu, kun ei ole Cechin ja Lenon kaltainen viivahiiri.En ole ollut varmaan koskaan niin väärässä kuin olin Aaron Ramsdalen hankinnan suhteen. Mitä helvettiä tuolle miehelle on tapahtunut? Viime kaudella ihan paska Sheffieldissä ja tällä kaudella erinomainen Arsenalissa.
Mitä siellä oikein tapahtui. Meni itseltä tilanne ohi. Hieno maali. Pool johtaa peliä.Vaihtopenkillä käy tunteet kuumana.
Mun mielestä näytti siltä, että Arteta kritisoi Manen jatkuvaa rikkomista kenties kovin sanakääntein josta Klopp tulistui. Sen jälkeen kumpikin herra näki punaista. Kloppin huulilta pystyi lukemaan vain "WHAT" ennen kuin kuva käännettiin pois.Mitä siellä oikein tapahtui. Meni itseltä tilanne ohi. Hieno maali. Pool johtaa peliä.
Mun mielestä näytti siltä, että Arteta kritisoi Manen jatkuvaa rikkomista kenties kovin sanakääntein josta Klopp tulistui. Sen jälkeen kumpikin herra näki punaista. Kloppin huulilta pystyi lukemaan vain "WHAT" ennen kuin kuva käännettiin pois.
Samaa mieltä tästä. Pelaa kyllä rohkeasti noin hinteläksi pelaajaksi isompiaan vastaan, ja varmaan koosta johtuen on tottunut hieman koiraa pelaamaan. On usein myös nurin, osin aiheesta, joskus aiheetta. Omaa hyvän pompun ja on hyvä pääpelaaja. Rakastan, jos olisi vastustaja niin en.Mane on kyllä uransa aika päässyt kuin koira veräjästä monta kertaa, kun on noilla siimoillaan huitonut pääpalloissa
On ollut suosikki pelaaja jo jonkun aikaa. Erinomainen pelaaja Liverpoolin rosterissa. "Kiva" matsi menossa. Toivottavasti pysyy tasaisena loppuun asti.Samaa mieltä tästä. Pelaa kyllä rohkeasti noin hinteläksi pelaajaksi isompiaan vastaan, ja varmaan koosta johtuen on tottunut hieman koiraa pelaamaan. On usein myös nurin, osin aiheesta, joskus aiheetta. Omaa hyvän pompun ja on hyvä pääpelaaja. Rakastan, jos olisi vastustaja niin en.
Ei etene, Minaminokin rokottaa. Eka puolikas oli Arsenalilta kohtalaisen hyvä 10-15 min kohdalla. Ramsdale piti pelin tasoissa ennen Manen 1-0 maalia.Ei tämä Arsunkaan projekti ihan yskimättä etene.
Näin on, ja Arsenal on ollut kuntopuntarin kärjessä. Toki pelannut alapään joukkueita vastaan.4 - 0 Pool johtaa asua vastaan. Pool on pelannut erinomaisesti. Upeita maaleja on nähty ja sehän on hienoa.