Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 695 286
  • 128 058

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mane on kyllä uransa aika päässyt kuin koira veräjästä monta kertaa, kun on noilla siimoillaan huitonut pääpalloissa

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
En ole ollut varmaan koskaan niin väärässä kuin olin Aaron Ramsdalen hankinnan suhteen. Mitä helvettiä tuolle miehelle on tapahtunut? Viime kaudella ihan paska Sheffieldissä ja tällä kaudella erinomainen Arsenalissa.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Peli on muuttunut ja muuttuu koko ajan, joten ei siellä kukaan voi enää varastaa prässäämisestä. Ronaldo ja Messi ovat olleet kaksi maailman parasta pelaajaa, mutta kummankin kohdalla alkaa näkyä, että ei vaan enää riitä kokonaisvaltaiseen pelaamiseen. Molemmat alkavat nykyään olla enemmän rasitteita joukkueilleen, jos halutaan pärjätä absoluuttisella huipulla.

Peli muuttuu, mutta ei pidä paikkaansa. Sun ja teidän monen muun käsitykseen ei mene se, että puhutaan edelleen ihan ylivoimaisista pelaajista omilla pelipaikoillaan. Ei puhuta mistään reilu 30 vuotiaasta Aguerosta (jos ei olisi joutunut lopettamaan) vaan vielä monta kertaa paremmista pelaajista. Turha tästä on vääntää, tiedän olevani oikeassa, sinä tiedät olevasi oikeassa, hyväksytään tämä erimielisyys katsantokannassa. Mulle riittää, että aftergamessa oli asiantuntija mun kassa samaa mieltä.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En ole ollut varmaan koskaan niin väärässä kuin olin Aaron Ramsdalen hankinnan suhteen. Mitä helvettiä tuolle miehelle on tapahtunut? Viime kaudella ihan paska Sheffieldissä ja tällä kaudella erinomainen Arsenalissa.

Sillä oli todennäköisimmin niin paska miehistö edessä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä! Arsenalin paras maalivahti sitten Seamanin ja Lehmannin. Puolustuksen pelaaminen myös helpottuu, kun ei ole Cechin ja Lenon kaltainen viivahiiri.

Nyt ei sitten enää pystynyt venymään

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mitä siellä oikein tapahtui. Meni itseltä tilanne ohi. Hieno maali. Pool johtaa peliä.
Mun mielestä näytti siltä, että Arteta kritisoi Manen jatkuvaa rikkomista kenties kovin sanakääntein josta Klopp tulistui. Sen jälkeen kumpikin herra näki punaista. Kloppin huulilta pystyi lukemaan vain "WHAT" ennen kuin kuva käännettiin pois.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mun mielestä näytti siltä, että Arteta kritisoi Manen jatkuvaa rikkomista kenties kovin sanakääntein josta Klopp tulistui. Sen jälkeen kumpikin herra näki punaista. Kloppin huulilta pystyi lukemaan vain "WHAT" ennen kuin kuva käännettiin pois.

Artetan huulilta luki myös helposti ”fuck off” Kloppille.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mane on kyllä uransa aika päässyt kuin koira veräjästä monta kertaa, kun on noilla siimoillaan huitonut pääpalloissa
Samaa mieltä tästä. Pelaa kyllä rohkeasti noin hinteläksi pelaajaksi isompiaan vastaan, ja varmaan koosta johtuen on tottunut hieman koiraa pelaamaan. On usein myös nurin, osin aiheesta, joskus aiheetta. Omaa hyvän pompun ja on hyvä pääpelaaja. Rakastan, jos olisi vastustaja niin en.

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Samaa mieltä tästä. Pelaa kyllä rohkeasti noin hinteläksi pelaajaksi isompiaan vastaan, ja varmaan koosta johtuen on tottunut hieman koiraa pelaamaan. On usein myös nurin, osin aiheesta, joskus aiheetta. Omaa hyvän pompun ja on hyvä pääpelaaja. Rakastan, jos olisi vastustaja niin en.
On ollut suosikki pelaaja jo jonkun aikaa. Erinomainen pelaaja Liverpoolin rosterissa. "Kiva" matsi menossa. Toivottavasti pysyy tasaisena loppuun asti.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmeellisiä Fifa- maaleja Liverpool iskee. Arsenaalilla 6 jamppaa boksissa ja Liverpoolilla 4,mutta jotenkin Minamino pääsee iskemään takatolpalta tyhjiin.

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Huikea esitys Poolilta tänään himassa, kovakuntoinen Arsu on ollut täysin jaloissa. Toivottavasti Jota ei loukkaantunut pahemmin tuossa kolarissa Ramsdalen kanssa. Sen verran kapea on rinki taas pahimpiin kilpailijoihin verrattuna.

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Melkoisen vahva esitys Poolilta. Arsenalilta odotin kyllä vähän enemmän, Artetan porukka on jäänyt aika pahasti jalkoihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy