heisenberg196
Jäsen
En tiedä onko vielä kysytty, mutta onko Ranskan Leo Dubois sukua tälle Winnipeg Jetsissä kiekkoilevalle Pierre-Luc Dubois:lle?
Tuo Mbappe ei kummouseilta maalintekijältä vaikuta. Milloin lie viimeksi osunut.
Just teki pari päivää sitten 4 maalia Kazakhstania vastaan :D
Nauroin just kun kirjoitit tämän ensin tuonne väärään ketjuun, että pitääkö näitä kullijuttuja tulla joka ketjuun kertomaan.Mä itse asiassa veikkaan että tämä peli päättyy 0-0 ja Ukraina tekee sitten jossain ajassa 90+8 voittomaalin omassa pelissään jonkun neljäntoista perseen ja kahdeksan kullin kautta.
Tauolla Schulleri ulos ja Pohjanpalo tilalle. Rive, saa suorittaa.
Ettei vaan ollut sarkasmia?
Joo mulla oli kaksi välilehteä auki, ihmettelin kun näytti vähän oudolle ne viestit siinä yläpuolella :DNauroin just kun kirjoitit tämän ensin tuonne väärään ketjuun, että pitääkö näitä kullijuttuja tulla joka ketjuun kertomaan.
Mistä tiedät omistavatko kaikki kyseiset kahdeksan henkilöä kullin. Kovia johtopäätöksiäMä itse asiassa veikkaan että tämä peli päättyy 0-0 ja Ukraina tekee sitten jossain ajassa 90+8 voittomaalin omassa pelissään jonkun neljäntoista perseen ja kahdeksan kullin kautta.