Vitun yle.
Se on katsos niin että nelonen on lyönyt massit tiskiin. Yle ei nokittanut ja tulos on tosiaan se että neloselta tulee, mainosten kera tietty.
Vitun yle.
Minä olen rikas kapitalisti ja katson Viaplaylta.Se on katsos niin että nelonen on lyönyt massit tiskiin. Yle ei nokittanut ja tulos on tosiaan se että neloselta tulee, mainosten kera tietty.
Minä olen rikas kapitalisti ja katson Viaplaylta.
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita. Maksuttomia toki.Katso rauhassa. Minä tyydyn siihen mitä ilmaiseksi saa, joten nelonen se on siis.
Vielä jos Rautiainen leikkaisi tukkansa niin olisi 10/10, nytkin toki 9,5.Onhan tuo Viaplayn studiotiimi sitä tasoa, että huomattavasti mieluummin katsoo näitä otteluita Viaplaysta kuin Yleltä. Sen verran heikkoja studio-osuuksia nähtiin kesän EM-kisoissa, että monesti tuli Viaplayta ikävä.
Vielä jos Rautiainen leikkaisi tukkansa niin olisi 10/10, nytkin toki 9,5.
Ahaa, eipä avaudu työkoneella ku Areena. Herättelin jo toiveita kun äsken näkyi liveEikös tämä neloselta näy?
Ahaa, eipä avaudu työkoneella ku Areena. Herättelin jo toiveita kun äsken näkyi live
On se ollut joskus huomattavasti siistimpikin:Ei sitten enää olisi Rautiainen.
On se ollut joskus huomattavasti siistimpikin:
Ja ihan hyvää analyysiä tuli silti.
Eikös Ruudusta näy ilmaiseksikin?Eikö tulee ilmaiskanavilta? Töissä Areena auki mutta ennakkolähetys loppui, olis menny vika tunti mukavasti peliä katsellessa
Eikös Ruudusta näy ilmaiseksikin?
Onko Anttalainen pelaamassa?Rattijuoppo ei saa tänään silmiäkään kiinni.
Kohta lorisee Hugon takana.Rattijuoppo ei saa tänään silmiäkään kiinni. Nissilän Upi tekee yhden kolmestakympistä.