Ehdin jo laittaa valitusta respaan.
Säkö olit se isomahainen kaveri saunaosastolla?
Ehdin jo laittaa valitusta respaan.
Voi olla, mutta voitteko olla nyt hiljaa kun mä olen kumminkin varannut tän huoneen ja haluun nukkua.Säkö olit se isomahainen kaveri saunaosastolla?
Voi olla, mutta voitteko olla nyt hiljaa kun mä olen kumminkin varannut tän huoneen ja haluun nukkua.
Rehellisesti sanoen ei nämä HJKn europelit ole kyllä oikein sytyttäneet tällä kaudella. Noh. Katsotaan nyt kuitenkin.
Olen kaikki (kaikkia) katsonut. Osaa vain vähän aikaa, suurimman osan kokonaan. Pikkuseuramaisuus tulee lohkovaiheessa esille kun vastassa on vaatimattomat, mutta HJK:n näkökulmasta moninkertaisen pelaajabudjetin omaavat seurat.Rehellisesti sanoen ei nämä HJKn europelit ole kyllä oikein sytyttäneet tällä kaudella. Noh. Katsotaan nyt kuitenkin.
Karsintavaihehan oli loistava, mutta tämä konferenssiliigan lohkovaihe on onnistuttu jotenkin downgradeamaan täysin.
Tuleeko illalla mitään kivaa peliä? Nimimerkillä työreissulla ja umpitylsä ilta...
Erik Botheim kiskaisi kepeät 3+3 tehot. Sääli ettei visa ole enää käynnissä.Norjassa Bodø/Glimt johtaa Mourinhon Romaa 6-1. Mitähän helvettiä?
Sieltä Chelsea 1-0 ja eiköhän se ollut siinä sitten.
Jes, sieltä CHO kipittää puolustuksen taakse ja Kova heittää namun. 2-0
Jotenkin toivois että antavat Farkelle kenkää mutta näin tuskin tulee tapahtumaan. Mitään ei ole oppinut edellisestä visiitistä.