Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 121
  • 123 818

Barney

Jäsen
Sun mielestä Maguiren oleminen avauksessa tänään oli erinomainen asia, vaikka otteet ovat olleet koko kauden lievästi sanotusti vaisuja.
En osannut ennustaa, että Maguire on noin pihalla, kuten sinä varmaan. Olen jo pitkään sanonut, että Varanen ollessa pelikunnossa Lindelöfin pitäisi avata Maguiren paikalla.
 

Barney

Jäsen
No onhan Manu ollut tänään täysin paska ja Leicesteriä valovuoden perässä. Et kai oikeasti ole sitä mieltä, että Ole on onnistunut tänään erinomaisesti?
60 minuuttia ei ollut kyllä mitenkään perässä. Sitten jostain kumman syystä peli sekosi ihan täysin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
En osannut ennustaa, että Maguire on noin pihalla, kuten sinä varmaan. Olen jo pitkään sanonut, että Varanen ollessa pelikunnossa Lindelöfin pitäisi avata Maguiren paikalla.

Tämän kauden otteisiin katsottuna Maguire ei ole yhtään normaalia enempää pihalla. Kristaalipallokin on epäkunnossa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ne osaa Suomessa edes jalkapalloa näyttää. Jos sä näytät mestaruuden kannalta tärkeää ottelua Inter-KuPS, niin sitten sä näytät sen ottelun. Eikä näin, että välillä käydään seikkailemassa jossain kiviäkin kiinnostaa Seinäjoella, ja kun sieltä palataan pääpaikalle niin onkin tapahtunut vaikka mitä (kuten ottelun ratkaisu) sillä aikaa.

Pikkukuva-upotus ei paljon auta, koska se on liian pieni 55-tuumaisellakin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mielenkiintoinen kausi tulossa. Watford ja Norwich on niin paskoja, että tippuvat. Kolmannesta tippujan paikasta tulee jännittävä taisto Newcastlen, ManUn ja Arsenalin kesken.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Norwichin pisteputki jatkuu Brightonia vastaan, tälläkin kertaa tulos on 0-0.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Missä nämä Ole Out -perslävet olivat viime kaudella?

Joo, huonosti menee, mutta jotain syvällisyyttä näihin puheisiin, kiitos. Tässä on itse kukin pelaajakin sekaisin kuin seinäkello, ja valmentaja ei voi tuollaisille henkilökohtaisille virheille mitään.

Ja toistan: Ronaldon hankinta on sekoittanut ManU:n pelitavan täysin niin prässin kuin pallollisen tekemisen osalta. Täysin!
 

Barney

Jäsen
Tämän kauden otteisiin katsottuna Maguire ei ole yhtään normaalia enempää pihalla. Kristaalipallokin on epäkunnossa.
Kyllä on. Paska se on ollut koko kauden, mutta niitä hölmöjä virheitä on tullut joku pari/ottelu. Tänään niitä on tullut noin kymmenen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Missä nämä Ole Out -perslävet olivat viime kaudella?

Joo, huonosti menee, mutta jotain syvällisyyttä näihin puheisiin, kiitos. Tässä on itse kukin pelaajakin sekaisin kuin seinäkello, ja valmentaja ei voi tuollaisille henkilökohtaisille virheille mitään.

Ja toistan: Ronaldon hankinta on sekoittanut ManU:n pelitavan täysin niin prässin kuin pallollisen tekemisen osalta. Täysin!

Muistutan vaan mitä olen sanonut OGSn ajan alusta saakka.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Rashford näytti vaarallisuutensa, mutta muuten vierasjoukkue oli täysin turisti.

Chelsean avauskokoonpano on varsin mielenkiintoinen, mutta voittoa odotetaan.
 

Barney

Jäsen
Joo, huonosti menee, mutta jotain syvällisyyttä näihin puheisiin, kiitos. Tässä on itse kukin pelaajakin sekaisin kuin seinäkello, ja valmentaja ei voi tuollaisille henkilökohtaisille virheille mitään.
Se on helpompaa vain katsoa tulosta ja huudella ympäripyöreyksiä kuin katsoa ottelua ja analysoida, mistä se tulos johtuu. Aika hiljaista on keskustelu yleensä ollut sen jälkeen, kun väitteille ja mielipiteille on pyydetty jotain perusteluja.

Jokainen jotain jalkapallosta ymmärtävä kuitenkin näki, että kolme maalia meni ihan puhtaasti Maguiren yksilövirheiden piikkiin. Leicesterin ensimmäinen maali syntyi, kun Maguire ei havainnut ollenkaan prässäävää pelaaja. Tuollaisia virheitä näkee yleensä vain jossain alle 10-vuotiaiden lasten peleissä. Kolmannessa ja neljännessä maalissa puolestaan Maguiren mies teki maalin, kun kapteenin merkkauspelaaminen oli niin ikään ihan junioritasolla.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja toistan: Ronaldon hankinta on sekoittanut ManU:n pelitavan täysin niin prässin kuin pallollisen tekemisen osalta. Täysin
Kyllä se on enemmänkin tuo Sanchon hankinta sen pelin sekoittanut. Koko ajan vasemmalla laidalla pelin ulkopuolella eikä pystytä sen takia hyödyntämään myöskään Shawta, jonka takia joudutaan pelaamaan oikealta Wan-Bissakan nousuja. Wan-Bissaka on tuolla tasolla aivan liian huono keskittäjä, että niistä nousuista saataisi mitään aikaiseksi.
 

Acid

Jäsen
Joo, huonosti menee, mutta jotain syvällisyyttä näihin puheisiin, kiitos. Tässä on itse kukin pelaajakin sekaisin kuin seinäkello, ja valmentaja ei voi tuollaisille henkilökohtaisille virheille mitään.

Ja toistan: Ronaldon hankinta on sekoittanut ManU:n pelitavan täysin niin prässin kuin pallollisen tekemisen osalta. Täysin!
Kenen piikkiin menee se että Ronaldo siellä kentällä on? Sanoin jo hankinnan aikaan ettei tarvetta. En ymmärtänyt hankintaa, enkä ymmärrä vieläkään. Mitään toivoa voittaa isoa ei tällä hetkellä ole. Turha haaveilla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Se on helpompaa vain katsoa tulosta ja huudella ympäripyöreyksiä kuin katsoa ottelua ja analysoida, mistä se tulos johtuu. Aika hiljaista on keskustelu yleensä ollut sen jälkeen, kun väitteille ja mielipiteille on pyydetty jotain perusteluja.

Jokainen jotain jalkapallosta ymmärtävä kuitenkin näki, että kolme maalia meni ihan puhtaasti Maguiren yksilövirheiden piikkiin. Leicesterin ensimmäinen maali syntyi, kun Maguire ei havainnut ollenkaan prässäävää pelaaja. Tuollaisia virheitä näkee yleensä vain jossain alle 10-vuotiaiden lasten peleissä. Kolmannessa ja neljännessä maalissa puolestaan Maguiren mies teki maalin, kun kapteenin merkkauspelaaminen oli niin ikään ihan junioritasolla.

Hei. Hei hei hei. Vaikka mä ärsyttävä olen, niin kyllä mä aina perustelen.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Wernerin peliä on aika turhauttava katsoa. Niin paljon loistavaa tekemistä ennen kuin täytyisi tehdä joku ratkaisu. Syöttö jää ensimmäiseen puolustajaan tai laukaus menee metrikaupalla yli. Minun silmiini huvittavaa, että silti tarjoutuu antamaan vapareita. Ei ole Kovacicilla ainakaan tuntunut olevan luottoa, sillä vuoroa ei ole siirretty.

Massiivinen potentiaali, mutta sen ulosmittaus tuntuu olevan vaikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös