että taisi Cristina alkukaudesta hakea 16 kulmalta yhden ilmaisen pilkun ja pari ylimääräistä pistettä.
Ja vittu!!
Unicef on nollilla!!
Nyt pelataan näköjään futista 98. minuutille... Mitävittuanyttaas..
Kanoutelta kyllä suhteellisen järkyttävä sekoaminen...
Noh minuutti oli pelattu kun pilkku tuli ja Sevilla itse perseili siinä 3min, ei tuosta Barcelonan ainakaan pidä kärsiä. Vain Espanjassa nämä lopun tapahtumat. Kanoutelta kyllä suhteellisen järkyttävä sekoaminen...
Kanoute? Taisi sekoittaa Messin pään tuolla touhuilullaan? Silloinhan se toimi? Aika sama, ottaako tuossa kohtaa jonkun harmittoman ulosajon.. Konkari teki mitä piti.
Kehtaatko tosiaan väittää noin? Oikeudenmukaisessa maailmassa Sevillan pelaajat olisivat saaneet luvan kanssa pistää turpaan jokaista kentällä ollutta raitapaitaa, sen verran suuri oikeusmurha oli tapahtua.
Onneksi homma meni näin ja oikeus voitti.
depre:
Kanoute? Taisi sekoittaa Messin pään tuolla touhuilullaan? Silloinhan se toimi? Aika sama, ottaako tuossa kohtaa jonkun harmittoman ulosajon.. Konkari teki mitä piti.
Ottelun hienoudesta noin niinku Sevillan kannalta voidaan olla monta mieltä, joukkue ei missään vaiheessa edes yrittänyt pelata.
No kun siellä Madrissa pelaa mm. Argentiinan sukellusmestari ADM ja Portugalin entinen pellehyppyjen erikoismies Ronaldo. Niin eiköhän nämä nyt aikalailla kauden aikana tasan mene.
Camp Noulta pisteen hakeminen kertoo hienosta pelaamisesta, etenkin kun jättää samalla Barcan nollille. Ihan turhaa katkeraa vinkumista nyt depreltä, tyyli todellakin on vapaa.
Vinkumista, enemmän siellä tuntuu tunteet kuohuvan? Et kommentoinut tuohon Ronaldon pomppuun mitenkään? Ei tunnu missään kun valkoisessa paidassa kalastellaan?
On se oksettava paska koko seura.
edit2!!.. Steroidikirppu (joo, on se sympaattinen) missaa pilkun!! 0-0?!?!?!
Hormonihiiren pää ei kestä!
Onneksi hormonihiiren pää ei kestänyt, kun kerrankin joutui tosipaikkaan ilman Xavin ja Iniestan tukea.
Messi on ollut Barcelonassa hormonihoidolla, vai oletko kenties eri mieltä? Itse kuvittelin, että tämä on ihan virallinen tieto, jota kukaan ei ole edes yrittänyt valheeksi väittää. Eihän Leo olisi aikoinaan muuten Kataloniaan edes muuttanut. Pienikokoinen, eli leikkisästi hiiri, hän on edelleen. Näin ollen termi on siis täysin validi.
FC Barcelona on myös täysin oksettava paska näine kaikkine filmaavine rottineen, joista pahimpina esimerkkeinä mainittakoon herrat Iniesta, Alves sekä Busquets. Tämäkin tieto on täysin paikkaansa pitävä, lähes wikipediatotuus.
Kyllä minä tiedän, että Real Madridissa on paljon vastenmielisiä asioita. Koko seuran toiminta 2000-luvulla on yhtä vastenmielisyyttä. Se ero meissä kai onkin, minä kykenen näkemään oman suosikkijoukkueeni ikävät puolet, kun taas Barcelonan kannattajat sulkevat silmänsä täysin Barcan negatiivisilta asioilta, joihin kuuluu tällä hetkellä hyvin vahvasti filmaaminen.
Niin ja mikäli siinä omassa rakkaassa talossa kerran on sitä tulenarkaa tavaraa niin en nyt ihan ensiksi olisi polttopulloja heittelemässä kadun toiselle puolelle. Sitä voisi meinaan joku kutsua tyhmyydeksi. Itse en nyt ainakaan lähtisi Barça-kannattajana sen suuremmin Realia moralisoimaan vaikkapa sitten "On se oksettava paska koko seura." -fraaseilla.