Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 144 025
  • 122 364

Barney

Jäsen
Brentford on ollut kyllä kiva piristysruiske Valioliigaan. Yleensä nämä nousijajoukkueet ovat ihan HMV-kamaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toi Norwichin taaperrus on sen oloista, että taitaa divari kutsua. Pisteitä ovat napanneet tähän mennessä kunnioitettavat 0p/18p.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Hyvin ovat Brenfordin kärjet voittaneet päällä pitkiä avauksia. Ja muutoinkin esittäneet hyvää ja juonikasta hyökkäyspeliä, tarvittaessa osaavat myös puolustaa. Hankala ilta Poolilla.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Ja Brentford tasoihin. Melkoinen peli menossa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ei mitään vikaa maalissa vaikka Poolilaiset kitisee kilpaa valmentajansa esimerkillä
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Trentia on nöyryytetty huolella tänään. Minkä takia Liverpoolin joukkue ei puolustuksessa tue tuota laitaa paremmin kun näkee että Brentford ylimiehittää Trentin laitaa jatkuvasti.
 

Barney

Jäsen
Se on perkele maanantaina viime kaudella xG-tilastoja dominoinut Brighton sarjakärjessä.
 

Barney

Jäsen
Hienoa Brentford! Tästä tulee kyllä hieno valioliigakausi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Hatuttaahan tuo kahden pisteen menetys, mutta hieno joukkue tuo Brentford. Tällaisia nämä valjupelit pitää ollakin. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, kyllä pumppu oli kovilla. Pitää kyllä katsoa enemmankin tämän nousijajoukkueen pelejä. Wolverhampton pelasi muuan kausi sitten raikasta peliä, sen jälkeen Leeds ja Brentford on tämän kauden piristäjä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toi on kyllä kova, että sen lisäksi, että Brentford voitti Liverpoolin 3-3, se voitti myös maaliodottaman 3,09 - 2,43 ja säilyi näin Cityn kanssa ainoana seurana, joka on voittanut maaliodottaman jokaisessa pelissään.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Toi on kyllä kova, että sen lisäksi, että Brentford voitti Liverpoolin 3-3, se voitti myös maaliodottaman 3,09 - 2,43 ja säilyi näin Cityn kanssa ainoana seurana, joka on voittanut maaliodottaman jokaisessa pelissään.

Itse vihaan noita maaliodottamatilastoja. Niitä tungetaan joka kohtaan. Ainoa tilasto jota minä kunnioitan on maalitilasto.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Olin varma, että Zidane on edelleen Realin koutsi mutta tuo lihava isoisä siellä töllisteleekin vaihteeksi
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itse vihaan noita maaliodottamatilastoja. Niitä tungetaan joka kohtaan. Ainoa tilasto jota minä kunnioitan on maalitilasto.
Futiksessa xG perustuu paljon mittavampaan ajatteluun ja tilastointiin kuin esim. lätkässä, eli suurempi määrä muuttujia voidaan huomioida ns. luotettavasti. Siksi en osaa vihata tuota juurikaan, eli koska ko. tilastointi vastaa usein uskottavasti sitä, mitä näkee itse viheriöllä.

Mutta joo, ymmärrän sun ajatusmaailmaa ihan hyvin. Periaatteessa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Livramento kyllä aloittanut kauden hienosti. Silleen myös kiva miettiä maajoukkepaikkaa kun on englantilainen oikea puolustaja.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jose Sa on kyllä tänään ollut hyvä. Nuo pitkät avaukset ovat tuottaneet päänvaivaa ja siitä tuo maalikin tuli. Muutenkin varman oloinen torjuja.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Barcelonassa mestaruusjuna nytkähti ekan vartin aikana raiteilleen.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Luuk de Jong - enemmän maaleja kuin Messillä. Barcelonan uudelleenrakennuksen kasvot!

Toi Levante on kyllä aivan sysipaska, eipä tällaista viitsi edes katsella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös