LiVARpool, anyone?
Toi on kyllä kova, että sen lisäksi, että Brentford voitti Liverpoolin 3-3, se voitti myös maaliodottaman 3,09 - 2,43 ja säilyi näin Cityn kanssa ainoana seurana, joka on voittanut maaliodottaman jokaisessa pelissään.
Futiksessa xG perustuu paljon mittavampaan ajatteluun ja tilastointiin kuin esim. lätkässä, eli suurempi määrä muuttujia voidaan huomioida ns. luotettavasti. Siksi en osaa vihata tuota juurikaan, eli koska ko. tilastointi vastaa usein uskottavasti sitä, mitä näkee itse viheriöllä.Itse vihaan noita maaliodottamatilastoja. Niitä tungetaan joka kohtaan. Ainoa tilasto jota minä kunnioitan on maalitilasto.
Otan täyden vastuun. Luin tuolta Barca-ketjusta että siellä on historiallisen paska jengi kentällä ja betsasin Levanten voittoa.Barcelonassa mestaruusjuna nytkähti ekan vartin aikana raiteilleen.
Kohta vähän tilanne helpottuu, kun Cash siirtyy edustamaan Puolaa ja oikeana wingbackinakin pelannut CHO Ghanaa. Jos AWB siirtyy vielä edustamaan Kongoa, niin ei tuossa Livramenton edellä sen jälkeen ole enää kuin vain joku viisi oikeaa laitapuolustajaa.Livramento kyllä aloittanut kauden hienosti. Silleen myös kiva miettiä maajoukkepaikkaa kun on englantilainen oikea puolustaja.
Kohta vähän tilanne helpottuu, kun Cash siirtyy edustamaan Puolaa ja oikeana wingbackinakin pelannut CHO Ghanaa. Jos AWB siirtyy vielä edustamaan Kongoa, niin ei tuossa Livramenton edellä sen jälkeen ole enää kuin vain joku viisi oikeaa laitapuolustajaa.