Mikä tämä Ranskan tukkamuoti oikein on? Rabiot ja Griezmann näyttävät ihan pelleiltä. Vanhat ajat takaisin ala Zidane ja Henry.
Nyt oli kyllä maalivahtia myöten todella heikko esitys.
Vähän helposti tuli kyllä maali. Ei ny kyllä ihan Luken maali, tuli hyvin vastaan peittääkseen
Jos toinen vetää tuplasti kovempaa ohi, niin ei siinä kauheasti voi tehdä. Tietysti tyhmän näköinen reaktio...Miksi vitussa Schuller lopetti juoksemisen kesken ja alkoi levittelemään käsiään?!?! Olisi pitänyt jatkaa juoksua pallon ja oman maalin väliin!
En näe, että 4-4-2 muuttaisi tätä mitenkään. Kyllä tuolta laituri voisi valua keskemmälle, mutta laitapakit eivät voisi nousta niin paljon koska vain 4 linja. Itse näen, että ongelma on että Schüller on tuossa pohjalla merkittävästi huonompi pelaaja kuin Sparv. Sparv rauhottaisi keskikenttää ja helpottaisi pelinavaamista. Kamarakin saa aina enemmän vapauksia kun pelaa Sparvin kanssa. Myöskään keskikentältä ei tultaisi noin helposti läpi. Näin minä sen näkisin itse.Ranska on flegmaattinen ja ei Suomella tässä ole ollut hätää, mutta Ranska on keskikentällä vahva, ja pääsevät välillä lähes leikiten etenemään boksin rajalle asti pallon kanssa. Suomen suurimpia on alakerran pelin avaaminen, joka ei toimi yhtään.