Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 165 620
  • 122 540

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Mietin fantasyssa kovasti otanko Toneyn vai Maupayn. Ehkä olisi pitänyt ottaa jo kaksi maali tähän asti tehnyt Maupay.
 

redpecka

Jäsen
Kattoiko kukaan muukaan tuon Barçan pelin Atletia Athleticia vastaan?

Osaako joku sanoa mikä ketun tuuletus tuo porilainen oravan tuuletus nyt oikein on kun Grizu viime kaudella myös teki sen Barçan paidassa? Nyt joku janari tekee saman porilaisen..

(Mulla on näköjään tallessa viime kaudelta talletettu kuva.)

Muok: Atleti ja Athletic oikein.
 

Liitteet

  • oon niin sopo.PNG
    oon niin sopo.PNG
    310,6 KB · kertaa luettu: 72
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Mun baareissa ei ollut hirveesti barcamyönteistä yleisöä vaikka kävin yhden pelin aikana kolmessa. Sevillalainen Jesús oli Betisin miehiä (eli ei suuren ja vahvan Sevillan fútbol club sad:in puolella) ja vimmatusti oli Athletcin puolella tai vimmatusti Barçaa vastaan. Jesse oli kumminkin kiva ja rauhallinen ukko.

Yhessä baarissa oli niin aggrea Athletic-kannatusta etten uskaltanut sanoa mitään vaan join kanjani nurkassa ja poistuin. Ja sit vielä jossain baarissa ja sit jotain ja kotiin. Kiitos seurannasta.

Muok: Atleti ja Athletic oikein.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Anssi Suhonen avaa HSVlle. Viaplay näyttää 14:30.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja sieltä Dundee FC Jason Cummingsin maalilla Hibsiä vastaan johtoon. Valioliigastakin aikanaan tuttu Charlie Adam syöttäjänä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
On muuten kauden seitsemäs skottiliigan matsi mitä tulee katsottua, niin on ainakin toteutettu jo se tavoite että pitäisi enemmän katsoa skottien Valioliigaa tällä kaudella.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja sieltä Hibsille heppoinen pilkku. Boyle 1-1.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Nauratti kun Matic polvistui aika paljon ennen muita ja hetken katseli ympärille ja alkoi vetää jotain lonkankoukistajan venytystä siinä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
"Martial perkele"
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Unitedin erikoistilanneuhka on parantunut Josen ajoista "jonkun verran".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös