Ronaldo vaihdetaan pois. Sai tällin reiteensä mikä oli jo ennestään tukiteipattu ja mies irvistellen vaihtoon.
Itse en muista että Ronaldoo olisi La Liga peleissä koskaan vaihdettu kesken pelin.
Ainakin plustv:n korttia voi liikuttaa kodin ja mökin väliä.Miten toi korttihomma toimii? Pitääkö olla sama osoite vai voiko korttia liikuttaa ja kanavat liikkuvat perässä?
Kiitos
Anteeksi nyt jos tämä menee väärään paikkaan, mutta en uutta ketjuakaan viitsi tämän takia avata.
Eli jalkapalloa rakastavana haluaisin matsit telkkarista ja canal+:aa oisin tilaamassa. Ongelmana on että olen vielä niin nuori, että asun kahdessa kämpässä (vanhemmat erillään), enkä viitsisi maksaa kuukaudessa 2viikon katsonnasta.. Miten toi korttihomma toimii? Pitääkö olla sama osoite vai voiko korttia liikuttaa ja kanavat liikkuvat perässä?
Kiitos
Anteeksi nyt jos tämä menee väärään paikkaan, mutta en uutta ketjuakaan viitsi tämän takia avata.
Eli jalkapalloa rakastavana haluaisin matsit telkkarista ja canal+:aa oisin tilaamassa. Ongelmana on että olen vielä niin nuori, että asun kahdessa kämpässä (vanhemmat erillään), enkä viitsisi maksaa kuukaudessa 2viikon katsonnasta.. Miten toi korttihomma toimii? Pitääkö olla sama osoite vai voiko korttia liikuttaa ja kanavat liikkuvat perässä?
Kiitos
Barcan mieheltä paljon sanottu. Meikä arvostaa!..on kyllä hehkutettava tuota Sergio Ramosta. Alkaa olemaan kaveri aika lähellä maailman tämän hetken ykköstopparin titteliä. Todella vakuuttavaa pelaamista.
Miksi Tito on katsomossa vai näinkö väärin?
Sai yhden ottelun toimitsijakiellon kun ajattiin viime La Liga -matsissa ulos.
Jos luin Wikipediani oikein niin nämä joukkueet eivät ole nykymuodossaan (Union Berlin) koskaan aikaisemmin pelanneet samassa sarjassa. Unionin edeltäjäseuroja on ollut kai useampia ja ne lienevät otelleet Herthan kanssa oman aikakautensa eri sarjoissa.
No sieltähän tuli korjausta välittömästi. En jaksanut (laiskuuttani) tsekata kuin nuo suomenkieliset wikipediasivut ja Unionin osalta sarjatasojen lista loppuu kauteen 2009-2010.Toissa kaudella pelasivat myös kakkosliigassa.