Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 281 226
  • 123 818

Jeffrey

Jäsen
Ei saa. Kapteeni vaihtuu automaattisesti varakapteenin, jos kapteeni ei pelaa ja jos joku avauksesta ei käy kentällä, niin sitten vaihtomies tulee tilalle.

Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.
 

Barney

Jäsen
Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.
Ne sun vaihdot koskee kaiken järjen mukaan seuraavaa kierrosta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Okei! Vielä äsken sain ne vaihdettua kun en ollut huomannut asettaa. Tämä ominaisuus vissiin jossain vaiheessa poistuu, tai sitten näitä mun vaihtoja ei lasketa.

Puoltoista tuntia ennen kierroksen ensimmäistä matsia menee deadline. Eli sen jälkeen ei voi enää vaihtoja/siirtoja jne. tehdä. Nyt tietysti voit jo ensi kierrokselle säätää joukkuetta. Eli teit siis niin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ne sun vaihdot koskee kaiken järjen mukaan seuraavaa kierrosta.
Kyllä seuraavaa kierrosta ja todennäköisesti myös veli @Jeffrey aktivoi ”villinkortin”, jolla saa vaihtaa koko pakan per syys/kevätkausi, ellet sitten ottanut miinuksia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Kyllä seuraavaa kierrosta ja todennäköisesti myös veli @Jeffrey aktivoi ”villinkortin”, jolla saa vaihtaa koko pakan per syys/kevätkausi, ellet sitten ottanut miinuksia.

Tärkeä pointti. Yksi ilmainen siirto tosiaan per kierros, muuten -4 pistettä per siirto.
 

Barney

Jäsen
Brentford dominoi ja 1-0.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tärkeä pointti. Yksi ilmainen siirto tosiaan per kierros, muuten -4 pistettä per siirto.
Juuri näin ja jossei käytä ilmaista siirtoa niin seuraavalla kierroksella sitten kaksi ilmaista siirtoa (joka on sitten maksimi eli ei nouse progressiivisesti).
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
White kattoi jo Chambersia että vittu mihin mä tulin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Arsenalin kausi taas alkamassa tuttuun tyyliin. Seuraavaksi pataan Selssiltä ja Citylta niin Artetan palli alkaa heilua.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Menikö vähän veskarin piikkiin?
 

Barney

Jäsen
En voi enää fanittaa Grealishia samalla tavalla, kun hän siirtyi Cityyn, mutta veikkaan että tästä Mbeumosta voi tulla minun uusi suosikkini. Ensimmäisen reilun 20 minuutin perusteella kyseessä on todellinen futaaja.
 

Barney

Jäsen
En voi enää fanittaa Grealishia samalla tavalla, kun hän siirtyi Cityyn, mutta veikkaan että tästä Mbeumosta voi tulla minun uusi suosikkini. Ensimmäisen reilun 20 minuutin perusteella kyseessä on todellinen futaaja.
Terve mitkä kynät taas. Nyt Murtough hereillä, siirtoikkuna on vielä auki.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kuka Arsenalin ukoista purki päätyviivalta laadukkaasti vastustajan lapaan?
Joudun katsomaan matsia kännykästä, koska akka tilasi väärän kanavapaketin (eli mobiiliversion).
Kaiken huipuksi en pysty vaihtamaan pakettia enää tänään, koska suomalainen luottokortti ei kelpaa täällä ja akan M-Pesalla ei ole riittävästi katetta ja ulkonaliikkumiskiellon takia ei pääse lisäämään enää tolloa tilille.
Vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös