Kyllä seuraavaa kierrosta ja todennäköisesti myös veli @Jeffrey aktivoi ”villinkortin”, jolla saa vaihtaa koko pakan per syys/kevätkausi, ellet sitten ottanut miinuksia.
Juuri näin ja jossei käytä ilmaista siirtoa niin seuraavalla kierroksella sitten kaksi ilmaista siirtoa (joka on sitten maksimi eli ei nouse progressiivisesti).Tärkeä pointti. Yksi ilmainen siirto tosiaan per kierros, muuten -4 pistettä per siirto.
White kattoi jo Chambersia että vittu mihin mä tulin.
Ja mä kun luulin asiantuntiapiirien puheista, että White on Valioliigan top-5 pakkeja ja menin ottamaan sen tonne Fark Shorts FC:n.
Arsenal-effectWhite laittoi hetkessä Arsun puolustuksen kuntoon.
Xhaka lentää vielä pihalle tänään.
Terve mitkä kynät taas. Nyt Murtough hereillä, siirtoikkuna on vielä auki.En voi enää fanittaa Grealishia samalla tavalla, kun hän siirtyi Cityyn, mutta veikkaan että tästä Mbeumosta voi tulla minun uusi suosikkini. Ensimmäisen reilun 20 minuutin perusteella kyseessä on todellinen futaaja.
Taisi olla melkein 60 miljoonan White.Kuka Arsenalin ukoista purki päätyviivalta laadukkaasti vastustajan lapaan?
Kuka Arsenalin ukoista purki päätyviivalta laadukkaasti vastustajan lapaan?
Joudun katsomaan matsia kännykästä, koska akka tilasi väärän kanavapaketin (eli mobiiliversion).
Kaiken huipuksi en pysty vaihtamaan pakettia enää tänään, koska suomalainen luottokortti ei kelpaa täällä ja akan M-Pesalla ei ole riittävästi katetta ja ulkonaliikkumiskiellon takia ei pääse lisäämään enää tolloa tilille.
Vittu!