Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 302 283
  • 123 822

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hyypiää yllätti, ettei Villareal hallinnut palloa.

Jokainen Jatkoajan keskustelupalstan hyysäke on tuota asiantuntijan irvikuvaa asiantuntevampi jalkapallossa
 

Barney

Jäsen
Jos tuota prässäämistä jaksaa United jatkaa vielä toisen puoliajan, niin lopputuloksena on voitto. Villareal oli käytännössä koko puoliajan ihan löysät housuissa. Etenkin AWB:lta nähtiin ihan älytön puoliaika. Oli jatkuvasti tuolla oikealla laidalla ylimpänä prässäämässä ja silloin harvoin kun Villareal onnistui murtamaan tuon prässin, niin AWB oli jo mukana puolustuslinjassa ottamassa Villarealin hyökkäystä vastaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Palkka on sitä luokkaa, ettei mikään joukkue tule sitä ottamaan kontolleen täysimääräisesti.
No ei se niin iso ole että jos siirtokorvaus olisi luokkaa 20m, ettei kaupaksi kävisi.
 

redpecka

Jäsen
Hyypiää yllätti, ettei Villareal hallinnut palloa.

Jokainen Jatkoajan keskustelupalstan hyysäke on tuota asiantuntijan irvikuvaa asiantuntevampi jalkapallossa
Kiitos kiitos. Mutta kertokee sitten mitä siellä studiossa asiantuntijoidaan kun en itse sitä nyt nää enkä ymmärrä hollantia omasta ruudustani.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä nyt olen näitä tämän kauden CMoren studioita katsellut, niin mielestäni Mika Väyrynen/Antti Niemi-kaksikko on selkeästi paras asiantuntijatandemi. Säästävät varmaan ykkösketjun lauantaille.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Studiotiimi on niin hyvin valmistautunut että ennen peliä nähtiin valmiita klippejä ja haastatteluja ja vartin puoliajalla mainostetaan tulevaa Mestareiden Liigan finaalia.

Studio pyöri jo noin 3 minuuttia Subilta kunnes Peetu sanoi, että otetaas Sub mukaan
 

Barney

Jäsen
Saakohan Cavani tällä hetkellä hiustenkuivaajakäsittelyä pukukopissa?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän siellä ole Miklu, kun Chelsea pelaa finaalissa. Niemi siihen rinnalle sitten.
Tosiaan, en tullut tuota ajatelleeksi. IFK:lla (Niemi) tosin on kotipeli lauantaina, mutta kai noita studioita Helsingissä kuvataan, niin Ana ehtinee hyvin vaihtaa verkkarit pukuun parissa tunnissa.
 

Barney

Jäsen
Vittu mikä studio. Siellä "asiantuntijat" eivät sanallakaan maininneet Unitedin prässipelaamista, vaikka tuo oli prässäämisen osalta aika lähelle paras puoliaika, minkä minä olen jossain reilussa 100 näkemissäni jalkapallo-ottelussa tämän kauden aikana nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös