maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Ja Celtic ylärima, onpas ollut hyvä peli. Sattuu ja tapahtuu.
Olin just kertomas, että on aina kunnioitettavaa kun joku vetää tässä ketjussa sooloa. Been there and done that as well. Mut älä huoli en ole katsonut sekuntiakaan peliä, mutta olen hyvin kärryillä kiitos sinun eli hukkaan ei ole mennyt.Kiima tässä ketjussa alkaa olla käsinkosketeltavaa.
Aikalailla Newcastlen tasoinen tämä Celtic. Alas on vajottu sitten Kenny Dalglishin päivien.
CelticistäKummasta seurasta puhut viitaten Dalglishin päiviin?
Espanjan kirjeenvaihtajamme on toki tässä sitten ihan oma lukunsa.Olin just kertomas, että on aina kunnioitettavaa kun joku vetää tässä ketjussa sooloa. Been there and done that as well. Mut älä huoli en ole katsonut sekuntiakaan peliä, mutta olen hyvin kärryillä kiitos sinun eli hukkaan ei ole mennyt.
Siellä vähän mustahko viitisen minuuttia Unitedin poppoolle.60 minuuttia pelattu ja QPR johtaa 4-1. :D
Se oli kyllä kotijoukkue eli 2-0 oli lähellä.Ruudun pääpeli KuPS-Ilves. Ipa pistää pallon 1-1 pömpeliin 85., mutta tuomitaan paitsioks. Mahdollisesti olikin, ei suuria protestointeja.
Paitsi muutaman kerran lähetyksessä kelataan oliko vai ei. Mutta eikö näillä vittu oo mitään laitakameraa rankkarialueiden rajamailla? Vois vähän ees arvioida tollasia tilanteita paremmin. Nyt kuvakulmat ovat keskikentältä tai maalin takaa. Tai selän puolelta.
Ei ihan riittänyt Klubilla. Oli kyllä kokoajan niskan päällä, mutta olisi tänään pitänyt tehdä kolme maalia. Siihen ei eväät riittänyt.
Vierasmaalisäännöstä on luovuttu tälle kautta. 3-2 voitto olisi riittänyt, jonka jälkeen olisi tullut jatkoaika 2x15min.Eikös näissä Chämppärikarsinnoissa nimenomaan ole tuo vierasmaalisääntö voimassa? Eli Klubin olisi pitänyt voittaa 4-2 päästäkseen jatkoon?
Vierasmaalisäännöstä on luovuttu tälle kautta. 3-2 voitto olisi riittänyt, jonka jälkeen olisi tullut jatkoaika 2x15min.