Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 607 257
  • 128 851

Fordél

Jäsen
Miten voit sanoa varmasti moni muu kärkiseura ilman faktaa?

Koska mun on hyvin vaikea kuvitella, että mikään muu kärkiseuroista ei olisi kokenut merkittäviä tuomarivirheitä.

Nämähän kaiken järjen mukaan menevät +/- 0, joten ovatko siis alempi keskikasti ja putoajat kuitenkin hyötyneet kärkiseuroja enemmän?

Tuskin ovat hyötyneet. Otin vain kantaa kärkiseuroihin, koska nyt puhuttiin vaikutuksesta mestaruustaistoon.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sydämelle tämä ei tee hyvää. Ei yhtään.

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Koska mun on hyvin vaikea kuvitella, että mikään muu kärkiseuroista ei olisi kokenut merkittäviä tuomarivirheitä.
Eiköhän jokainen joukkue liigassa ole kokenut merkittäviä tuomarivirheitä, kysehän oli nyt siitä että paljonko niillä on merkitystä joukkueen pistesaldoon suuntaan tai toiseen.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Cityn 2012 mestaruus tuli muuten sillä tavalla, että se oli kahdeksan pistettä Unitedin perässä kun kuusi peliä oli pelaamatta. Ei se iloisin muisto, mutta sanonpahan vain.

Fordél

Jäsen
Eiköhän jokainen joukkue liigassa ole kokenut merkittäviä tuomarivirheitä, kysehän oli nyt siitä että paljonko niillä on merkitystä joukkueen pistesaldoon suuntaan tai toiseen.

Kyllä, nän varmasti on ja tästä ei ole tietoa, mutta uskon vaikutuksen pistesaldoonkin menevän about tasan. Joku on ehkä joitain pisteitä enemmän kärsinyt.

Jeffrey

Jäsen
Cityn 2012 mestaruus tuli muuten sillä tavalla, että se oli kahdeksan pistettä Unitedin perässä kun kuusi peliä oli pelaamatta. Ei se iloisin muisto, mutta sanonpahan vain.

Olivat kuitenkin tuolloin jo niin kaukana, etteivät enää olleet mestaruuskamppailussa mukana. Eivätkä olisi olleet vaikka heillä olisi ollut pari pistettä enemmän.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Aijai, hieno voitto tulossa hasbeen-Mourinhon joukkueesta. GREENWOOD NIITTAA VIIMEISEN ISKUN!!

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Kummasti ketjusta katosi nahkavisan vinguttaja yhtä nopeastikin, kuin paikalle ilmaantui.

Fordél

Jäsen
Jos olisin Son tai Kane niin lähtisin kyllä nopeasti helvettiin Spursista, vaikka tulisi kuinka takkiin taloudellisesti. Josen alaisuudessa eivät tule voittamaan mitään merkittävää ja vaikka Jose lähtisi, edessä olisi taas uusi projekti.

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Näytti, että tänään United tekee vaikka seitsemän jos peli sen vaatii. Hyvä nousu ekan jakson vastoinkäymisten jälkeen.

Ai niin, toivon tosiaan ettei Son:n poski murtunut. Näytti todella pahalta kun kieriskeli 5 minuuttia maassa. Nyt vaan paljon jäätä ja hellyyttä.

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ManUn vire on niin hyvä, että City saa ottaa ihan tosissaan jokaisen pelin tai Manchester on keväällä punainen. Veikkaan mestaruuden ratkeavan parilla, kolmella pisteellä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä kohtaa on ehkä mun hetki nostaa käsi pystyyn ja sanoa, että olen pahoillani mauttomuuksista joita kirjoitin tänään tuon maalin hylkäämisen yhteydessä. Edelleen olen samaa mieltä itse aiheesta, ja tunteet, nuo vittumaisemmatkin, kuuluvat katsomoihin, mutta viestini löivät yli. Pahoitteluni siis.

Ja senkin myönnän, että jos United olisi tämän hävinnyt, niin en varmasti olisi tätä viestiä kirjoittanut. Että silläkin tavalla olen varsin vajavainen ihminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy