Hieno mies tää son
Jep, olisi pitänyt potkaista täysillä päähän. Filmaaminen vittuun.Olipas naurettavaa reagointia Cavanilta.
Paskan vitut! Etenkin kun Lo Celso potkaisi pari minuuttia aiemmin Rassea nilkoille niin että kaikui. Hyvin pieni osuma McT:ltä jonnekin poskeen ja armoton kieriskely ei tee tuosta rikettä. Piste.
Jos olisin futari, kävisin käsiksi tuohon vitun paskaan. Onneksi en ole. Ällöttävä kusilammikko.
Jos olisin futari, kävisin käsiksi tuohon vitun paskaan. Onneksi en ole. Ällöttävä kusilammikko.
Sössön sössön. Sillä ei ole ManU-fanien kanssa mitään tekemistä että mulla paloi päreet täysin tähän filmaamiseen. Mun puolesta tappelut pitäisi sallia jos filmaaminen on näin ok.Täällähän ManU-fanit oikein parhaat puolensa näyttävät tänään. Ekana rasistista huutelua ja nyt tämä.
Puutuin vain paskan puhumiseen. Ja kyllä, olen aivan paskaraivona tästä.Mitäs jos rauhoittuisit. Tämä on vain futista.
Kai se käy hermoille, kun kerrankin VAR-tuomio menee ManU-vastaisesti.Täällähän ManU-fanit oikein parhaat puolensa näyttävät tänään. Ekana rasistista huutelua ja nyt tämä.
Urpo....Vitun vinosilmäneiti
Ai kerranki :D ootko nähny millasia maaleja ManUlta on tällä kaudella hylätty ja minkälaisia vastustajille hyväksytty ja välillä vieläpä samassa pelissäKai se käy hermoille, kun kerrankin VAR-tuomio menee ManU-vastaisesti.
Käyppä välillä tyhjentämässä kassit johonkin tumman neidon takalistoon, uskoisin että halvalla irtoaa (sielläkin).Kai se käy hermoille, kun kerrankin VAR-tuomio menee ManU-vastaisesti.