Newcastlen xG 4.07, kauden paras.
Itseasiassa kaikkien aikojen paras, siis vuodesta 2013 kun näitä on mitattu.
Newcastlen xG 4.07, kauden paras.
Fulham nousemassa tällä tuloksella Newcastlen ohi ja harakat sit tippujan paikalle. Fulhamilla tosin matsi enemmän. Ja illalla pitäisi vielä toivoa ManUn voittoa. Hyisaatana. Ei pysty. Ja sieltä Villan tasoitus samantien.
Ja Villa 2-1. Huh.
Tampa tarjoili juuri änärin puolella sellaisen via dolorosan, että nyt tarvitaan selvä kotivoitto Unitedilta, tai saatan alkoholisoitua aika pahasti.
Täytyy varmaan itsekin nauttia yksi töhnämuna, kiitos vinkistä!Itse olen melko tukevassa sokerihumalassa isosta määrästä suklaamunia mutta kai tässä juuri ja juuri yhden futisottelun pystyy vielä seuraamaan.
Voit muuten poistaa jesarin telkkarin reunasta, Martial ei ole kentällä.Itse olen melko tukevassa sokerihumalassa isosta määrästä suklaamunia mutta kai tässä juuri ja juuri yhden futisottelun pystyy vielä seuraamaan.
...mahdollisesti enää ikinä (:D). Siis Unitedin paidassa.Voit muuten poistaa jesarin telkkarin reunasta, Martial ei ole kentällä.
Ois kiva jos toppari osais puskea palloa.Sellasta...
Meinasin kanssa kirjoittaa tuosta mutta ajattelin että menee jankuttamiseksi...Ois kiva jos toppari osais puskea palloa.