Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 299 346
  • 123 822

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Liitteet

  • 495F3C06-6812-4018-AB84-81BAAA7F2AD9.jpeg
    495F3C06-6812-4018-AB84-81BAAA7F2AD9.jpeg
    143,7 KB · kertaa luettu: 55

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja Harry Kane nousi Valioliigan kaikkien aikojen maalintekijälistalla kahdeksanneksi tasoihin Jermain Defoen kanssa, molemmilla 162 maalia. Kanella tosin meni tuohon lukemaan 258 matsia vähemmän kuin Defoella. Mm. Henry ja Agüero ovat alle 20 maalin päässä enää, maalit per/ottelu lukema about samoissa noiden herrojen kanssa, eli 0,69.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vaisu peli ollut toistaiseksi tää Villa vs Fulham.

Koskahan Jack palaa Villan kokoonpanoon? Mä odottelin jo tänään kentälle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Fulham nousemassa tällä tuloksella Newcastlen ohi ja harakat sit tippujan paikalle. Fulhamilla tosin matsi enemmän. Ja illalla pitäisi vielä toivoa ManUn voittoa. Hyisaatana. Ei pysty. Ja sieltä Villan tasoitus samantien.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Tampa tarjoili juuri änärin puolella sellaisen via dolorosan, että nyt tarvitaan selvä kotivoitto Unitedilta, tai saatan alkoholisoitua aika pahasti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tampa tarjoili juuri änärin puolella sellaisen via dolorosan, että nyt tarvitaan selvä kotivoitto Unitedilta, tai saatan alkoholisoitua aika pahasti.

Itse olen melko tukevassa sokerihumalassa isosta määrästä suklaamunia mutta kai tässä juuri ja juuri yhden futisottelun pystyy vielä seuraamaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sellasta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös