On vähän semmoinen ole, että kyllä toi Tuchel on Lampardia parempi valmentaja.
Bielsan persoonasta voi olla montaa mieltä, mutta tuosta materiaalista mikä Leedsiltä löytyy on herra saanut melko paljon irti. Lisäksi tuo pelityyli on parhaimmillaan todella viihdyttävää.Pöh, toi Tusselin Chelsea on ihan samaa kun Mourinhon Chelsea aikoinaan. Voittanee 0-1 tai sitten nysvää 0-0 ja kivaa oli. Hemmers vei Leedsiä kun märkää rättiä, siihen nähden Chelskiltä ihan onnetonta räpellystä. Nyt on Cooperin lisäks Bamford pois Leedsiltä, jos Bielsa tästä vääntää kolme pistettä niin perun pahat puheeni Marcelosta. Muutoin pidän kantani Valioliigan yliarvostetuimmasta managerista.
Hah, arvasin että tähän rapalaan joku tarttuu! Pelityyli on viihdyttävä, jos vastustaja lähtee pöhinään mukaan ja hienoa, että hulluttelija haluaa pelata eikä bussitella, myönnetään se. Niissä peleissä mitä itse oon nyt nähnyt, Leeds on kyllä ollut aivan sysipaska, juurikin Hammersia, Villa ja Wolves matcheissa, Välissä Soton kaatui nätisti, toki. Bielsa on ihan hyvä tyyppi, mutta en mä sille mitään patsasta pystyttelis niinkuin moni tuntuisi tekevän.Bielsan persoonasta voi olla montaa mieltä, mutta tuosta materiaalista mikä Leedsiltä löytyy on herra saanut melko paljon irti. Lisäksi tuo pelityyli on parhaimmillaan todella viihdyttävää.
Ja Tuchelin Chelsean vertaaminen Moun Chelseaan on sitä kuuluisaa bullshittiä. Ero on kuin yöllä ja dingolla.
Joo sadalla miljoonalla tuli pelaajia kesällä vain sisään.Bielsan persoonasta voi olla montaa mieltä, mutta tuosta materiaalista mikä Leedsiltä löytyy on herra saanut melko paljon irti.
Lonkkaa/kylkeä mielestäni piteli, ja jääpussia tms siellä suunnalla pideltiin.Polviko Pickfordilta meni? Jalkaansa piteli, mutta ei pystynyt päättelemään mikä meni rikki kun käveli ihan ilman linkutusta vaihtoon.
No mut kannattaa kuitenkin käydä siel nettisivuilla.Jos meidän kotiin murtauduttaisiin, niin Verisure olisi varmaan viimeinen paikka mihin soittaisin siinä vaiheessa