Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 300 963
  • 123 822

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olemme internetissä ja jos joku oikeasti ottaa pulttia koska Jaws kannattaa "väärää" joukkuetta, on se joku väärässä paikassa. Ihan turhaa valittaa vaikka joku kannattaisi Ruotsia/Venäjää/Espanjaa/Ranskaa... jalkapallossa kun kyseinen maajoukkue pelaa Suomea vastaan. Ellei pidä siitä, voi mennä muualle. Palstan säännöissä ei tietääkseni kielletä tiettyjen joukkueiden kannattamista. Paskaa tekstiä joo kun on ottelu kesken.

No siis itsehän täällä kannatan Realia enkä sillä nyt meinaa todellakaan ettei voisi jotain jengiä kannattaa. Tai saisi.

Se vaan kun tietää että erittäin iso majoriteetti on toista mieltä, niin pitääkö jossain liveseurannassa noin rankasti heittää bensaa liekkeihin, se on toinen juttu.

Ja Crisu alistaa 0-1.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Jos saa ottaa vielä tuohon Jawsin Athletic-fanaattisuuteen kantaa niin kyllä aidosti on ihmeteltävä, että viime kaudella ManU-sarjan perusteella löytynyt jengi voi noin paljon synnyttää erektioita, mutta toisaalta, arvostan ennen kaikkea sitä että tämä kannattaja on suhteestaan Athleticiin, myös kannattajuutensa alkuperästä täysin rehellinen. Siitä peukku.

En nyt ota tuohon kannattamiseen mitään kantaa, koska kaikki kannattakoon, niin kuin haluaa. Mulle ihan sama. Sen verran kuitenkin olen eri mieltä, että eihän sillä ole väliä kauan jengiä on kannattanut. Kaikillahan se on joskus ollut alussa ja kyllä itse ainakin ole alusta asti fanittanut tunteella. Veikkaan meinaan, että itsekin nyt nuorena olen hieman isommalla tunteella oman jengin takana, kuin kymmenen vuoden päästä, vaikka kannatus ei toki mihinkään häviä. Silläkään ei varsinaisesti ole mitään väliä miten se on alkanut. No joo, niin kuin sanoin niin henkilöstähän nää on kiinni.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Masselta huikea pallo tasoitusmaaliin. Mahtava häkki kyllä, ei siinä. 1-1, peli saanut paljon pontta toisella puoliajalla.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Barcalta järkyttävää repimistä. Miksei tuohon edelleenkään puututa? Özil kahdella kädellä kumoon keskialueella, ja ei mitään. Pallontavoittelussa mun tietääkseni ei saa käyttää käsiä paidasta kiskomiseen, mutta Barcan peliin tämä näyttää kuuluvan, koska kukaan ei sitä karsi.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
No siis itsehän täällä kannatan Realia enkä sillä nyt meinaa todellakaan ettei voisi jotain jengiä kannattaa. Tai saisi.

Se vaan kun tietää että erittäin iso majoriteetti on toista mieltä, niin pitääkö jossain liveseurannassa noin rankasti heittää bensaa liekkeihin, se on toinen juttu.

Ja Crisu alistaa 0-1.

Pedro tasoittaa 1-1. Haiskahti paitsiolta.

Edelleenkään tämä foorumi ei liene Suomea kannattavien oma keskustelukerho. Ja ellei oikeasti pidä siitä että joku kannattaa ulkomaalaista joukkuetta, voi minun mielestäni suoraan mennä muualle, vaikka perustaa oman palstan jossa saa kannattaa vain Suomea tai suomalaisia joukkueita.

Olkoon vaan bensaa liekkeihin, mutta en näe siinä mitään väärää. Näen pahan asennevamman niissä jotka ottavat asiasta pulttia. Kuten sanottu, menköön jonnekin foorumille jossa saa kannattaa vain Suomea, perustakoon oman ketjun asialle, vaatikoon muutosta sääntöihin tmv tai pysyköön poissa. Ja jos haluaa tulla, voi olla valittamatta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Masselta huikea pallo tasoitusmaaliin. Mahtava häkki kyllä, ei siinä. 1-1, peli saanut paljon pontta toisella puoliajalla.

Barceloonan maali vähemmän yllättäen selvä paitsio.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelleenkään tämä foorumi ei liene Suomea kannattavien oma keskustelukerho. Ja ellei oikeasti pidä siitä että joku kannattaa ulkomaalaista joukkuetta, voi minun mielestäni suoraan mennä muualle, vaikka perustaa oman palstan jossa saa kannattaa vain Suomea tai suomalaisia joukkueita.

Itse olen seurannut ulkomaista futista erittäin kauan, joten ostan kyllä tämän vasta-argumentin, ei siinä mitään. Eri asia kuitenkin on niiden kohdalla jotka eivät niin ole tehneet. Voisi olettaa että niitäkin ihmisiä on erittäin paljon. Ja vähän tosiaan, jos ei muuta, laskee sympatiaa kyseistä kirjoittajaa/ kannattamaansa jengiä tms. kohtaan, vaikka ei sillä hirveästi väliä olekaan. Ainakaan toivottavasti.

En kuitenkaan ihmettele että jotkut ovat tällaisen kohdalla enemmän varpaillaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Barceloonan maali vähemmän yllättäen selvä paitsio.

Itse katson joltain Barca-streamiltä (hymiö) jossa ei tuota näytetty kertaakaan uudelleen. Tai jos näytettiin niin olin kusella. Tosin olin kusella 4 min maalin syntymisen jälkeen. Pitää kai tarkistaa tuo tilanne uudelleen.

Näkyi siis vain kun pallo lähti jalasta ja vasta sitten ohjaaja otti vastaanottajan, Pedron, kuviin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu tuota Barcan repimistä. Olenko nyt jumalauta ainoa joka tuohon kiinnittää huomiota värilaseineni?
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Vittu tuota Barcan repimistä. Olenko nyt jumalauta ainoa joka tuohon kiinnittää huomiota värilaseineni?

Et ole. Barcelona on tehnyt tuota useita vuosia ja siihen perustuu joukkueen puolustuspeli.

Ja mikäs hiton vihellys tuo oli? Iniesta makaa tarpeeksi kauan maassa niin rankkari siitä pitää antaa. Hohhoijaa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Etoo toi Katalonian jätti ja paljon. Oikeasti vitun kuvottavaa touhua. Luulisi tuomareiden oikeasti jo filmaamisen tietävän, mutta en tiiä mikä siinä on. Tällä nyt en tohon pilkkuun viitannut, kun en tilannetta nähnyt, mutta yleisesti.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko Masse joka tuli Di Mariaa jalkoihin? Ei mitään?

Tää on jo ihan vitun farssi :D
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Albiol lentää muuten kohta pihalle. Veikkaan näin. Toinen vaihtoehto on, että makoillaan loppu peli kentässä. En ihmettele miksi tuosta jengistä ei kukaan tykkää.

No joo äskönen ei ollut filmi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös