Tsemppi syöttää ja Antonio tasoittaa! @Jeffrey mäkin itken täällä!
Ei herranjumala tuota Innasta. Antonio on koko ajan Johnsson
Ei missään nimessä, City ja Pool pelaa mestaruudesta ja muut on keskikastia.Tosin tätähän ei lasketa Jesselle onnistumiseksi, koska United ei taistele Cityn kanssa samoista sijoituksista.
Sen kerran kun Cityn puolustus pelaa lepsusti ja päästää maalin, niin topparit tekevät kaksi. Ihan paskaa ja epistä.
Tää oli hyvä fpl pisteiden kannalta, mutta huono sarjan loppukirin kannalta. Ois ees tasan päättyny.Sen kerran kun Cityn puolustus pelaa lepsusti ja päästää maalin, niin topparit tekevät kaksi. Ihan paskaa ja epistä.
Joo, tällaiselta se ennakkoon näyttäisi.Vähän ihmettelen tätä Barcan 5-3-2 mutta no nyt se nähdään miten toimii.
Cityn Hammers-voitto oli muuten Guardiolan 500:s voitto pääsarjajoukkueen peräsimessä, Cityssä 200:s.
Teit siis @mikko600 nuken!? Saako sitä lainata joskus??Oon rakentanut illaksi kisastudion. Myttäsin tyynyistä ihmisfiguurin ja puin sille valkoisen T-paidan ylle johon vedin paksulla tussilla mustia pystyraitoja. Kymmeneltä istun sen viereen keltaisessa paidassa ja lyön meille kummallekin bissetölkit kouraan, popparikulhon keskelle ja nettistriimi hollantilaisella selostuksella auki. Aijjai. Alkais jo!
Oon rakentanut illaksi kisastudion. Myttäsin tyynyistä ihmisfiguurin ja puin sille valkoisen T-paidan ylle johon vedin paksulla tussilla mustia pystyraitoja. Kymmeneltä istun sen viereen keltaisessa paidassa ja lyön meille kummallekin bissetölkit kouraan, popparikulhon keskelle ja nettistriimi hollantilaisella selostuksella auki. Aijjai. Alkais jo!
Taitaa olla Newcastle Wolves matsista kyse. 0-0 koko rahalla siis.Mikä peli siellä on alkamassa?
Taitaa olla Newcastle Wolves matsista kyse. 0-0 koko rahalla siis.
Mä luulin, että tämä oli joku Dumaria Turpaan -tyylinen larppi.Aa. Luulin, että vähintään joku el Klassiko
Tuossa viime kesältä tilasto. Valmentajista joilla on se 200 voittoa siis.