Vähän yllättynyt olen. Keltainen nyt tietty, mutta...Punainen Atalantalle. Melko kova tuomio
Jollakin jäänyt muutama kissanpieru uudesta vuodesta Italiassa
Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan.
Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan. Mun mielestä se on kohtuuttoman kova rangaistus. Keltaisen pitäisi riittää.
Keltainen puolestaan aivan liian lepsu tuomio, kuitenkin kyseessä lähestulkoon varman maalin vienti.Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan. Mun mielestä se on kohtuuttoman kova rangaistus. Keltaisen pitäisi riittää.
Keltainen puolestaan aivan liian lepsu tuomio, kuitenkin kyseessä lähestulkoon varman maalin vienti.
Kyllä se monesti on ihan paikallaan mielestäni, mutta oliko tuo sellainen tilanne..?Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan. Mun mielestä se on kohtuuttoman kova rangaistus. Keltaisen pitäisi riittää.
Keltainen puolestaan aivan liian lepsu tuomio, kuitenkin kyseessä lähestulkoon varman maalin vienti.
Jep. Jos nyt ihan selkeän ja varman maalin tai erinomaisen maalipaikkaa vie pois ni punainen mutta ei tommosista