Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 497 176
  • 126 886

npc

Jäsen
Isco pelaa valeysinä. Mariano sai viime ottelussa pallon kahdesti maaliin, mutta oli molemmilla kerroilla paitsiossa. Iscolle iso näytönpaikka, kaksi viimeisintä starttia ovat olleet Alcoyanoa ja Valenciaa vastaan, joita vastaan ollaan kärsittty melkeinpä ne kauden nöyryyttävimmät tappiot.
Ei tiedä hyvää tämä anekdootti madridilaisittain, ei.

Tuuli 6 km per tunti, 12ºC.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olipa kova tuomio tuo punainen kortti... Realin homma helpottui hieman, hyvä näin.
 

Fordél

Jäsen
Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan. Mun mielestä se on kohtuuttoman kova rangaistus. Keltaisen pitäisi riittää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Katsoin jo että pilkku, ei onneksi sentään. Gladbach kyllä rohkeasti ja samalla näyttävästi on purkanut Cityn prässin.

Ja 1-0 Citylle, Cancelolta huima keskitys.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan. Mun mielestä se on kohtuuttoman kova rangaistus. Keltaisen pitäisi riittää.

Jep. Jos nyt ihan selkeän ja varman maalin tai erinomaisen maalipaikkaa vie pois ni punainen mutta ei tommosista
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Mun oikeustajuun ei oikein mahdu se, että miksi pitää rankaista punaisella siitä, kun alimpana kenttäpelaajana kaataa vastustajan. Mun mielestä se on kohtuuttoman kova rangaistus. Keltaisen pitäisi riittää.
Keltainen puolestaan aivan liian lepsu tuomio, kuitenkin kyseessä lähestulkoon varman maalin vienti.

Edit: katsoin siis cityn peliä tilanteen sattuessa joten en kyseiseen tilanteeseen kantaa ota
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tämän vuoden europelien perusteella Espanjan joukkueet on vähän jääneet kelkasta jälkeen
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Fordél

Jäsen
Keltainen puolestaan aivan liian lepsu tuomio, kuitenkin kyseessä lähestulkoon varman maalin vienti.

Niin sehän riippuu täysin tilanteesta, mutta eihän tätä kaiketi oteta säännöissä huomioon vaan se on kategorisesti punainen. Esim. eihän toi Atalanta-Cityn punainen tullut tilanteesta, jossa oli kyse 'lähestulkoon varman maalin viennistä' . Lähinnä kyseessä oli hyvän maalipaikan vienti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Gabriel Jesus on aika helvetin yliampuva nimivalinta tuolle pelaajalle. Joku Pentti McMormon kuvaisi paljon paremmin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No ehkä just ja just Gabriel Moses.
 

Jeffrey

Jäsen
Preston ja QPR hinkkaa ei niin yllättävää 0-0 tasuria. Kyllä molemmat joukkueet yrittävät maalia tehdä, mutta jotenkin näiden keskikastin nysväämiset aina ihmetyttää. Kun kummallakaan ei nyt suurta pelkoa enää ole tippumisesta, ja Playoff paikoille kuitenkin hyvällä loppukirillä ihan realistiset mahdollisuudet. Niin jotenkin luulisi, että sitä voittoa haettaisiin ihan kunnolla panostamalla tällasissa peleissä. Toki sitä lopputaulukon sijoituksesta saa aina jonkin bonarin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös