Nyt haisee kyllä tasuri. United ei kyllä saa oikeen mitään vaarallista aikaan.
Cityn mestaruus on sikäli ihan ok, että se on vähän kuin kukaan ei voittaisi.
?Muahaha.
Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do…
Tämä on kyllä harvinaisen totta.Cityn mestaruus on sikäli ihan ok, että se on vähän kuin kukaan ei voittaisi.
Onkohan VDB kauden hutiostos? 1+0. Ziyech 1+3 ja Havertz 1+2 vertailun vuoksi. Tosin Havertz sentään pääsee pelaamaan.
Lindelöf yritti itse käyttää käsiä sitä ennen ja oli minusta jo hävinnyt sen pallon siinä kohtaa kun käsi tuli naamaan.Kaverihan otti Lindelöfin naaman kokonaisuudessaan pois pelistä.
Ok. Mä näin sen tilanteen toki vain kerran, mutta näytti aika hurjalta käsien käytöltä. Tokihan Lindelöf tuon hävisi ihan sata-muna, mutta siihen epäilyittä vaikutti tuo blindfold-käsittely.Lindelöf yritti itse käyttää käsiä sitä ennen ja oli minusta jo hävinnyt sen pallon siinä kohtaa kun käsi tuli naamaan.
Toki tuon olisi joku voinut hylätä mutta en tuosta mitään isoa tuomarivirhettä saa.
Se kyllä vituttaa että VAR aikana se on ihan täyttä arpaa milloin tuollainen otetaan jälkikäteen pois ja millon ei. Ite kyllä tykkään että noissa tulkinnanvaraisissa mennään sillä mitä tuomari alunperin päättää.Ok. Mä näin sen tilanteen toki vain kerran, mutta näytti aika hurjalta käsien käytöltä. Tokihan Lindelöf tuon hävisi ihan sata-muna, mutta siihen epäilyittä vaikutti tuo blindfold-käsittely.