Meikäläillä tuli saman näköinen vamma meidän syksyn höntsässä kuin ASM:llä. Oli niin erikoinen juttu, että sitä tutkittiin ihan Palloliiton lääkintäjaostoa myöten.
Oliko se siis siinä Wales pelissä?
Tää ei oo edes vitsi, mutta palloliiton lääkäri kysy multa, että pelaanko mä ammatikseni - onko kiire leikata?
Kai vastasit myöntävästi
Eihän tässä ole enää mitään katsottavaa kun Saint-Maximin ei pelaa, siirryn NHL:n puolelle.
Eihän tässä ole enää mitään katsottavaa kun Saint-Maximin ei pelaa, siirryn NHL:n puolelle.
Ei kannata. Olin siellä hetken jo oli ihan umpitylsää menoa.
Niin peli kuin liveseurantaketjukin....
Ei siellä seurantaketjussa pysty olemaan, ihan vaan peliä siirryn katsomaan. Futista seuraan tämän ketjun kautta.Mä olin siellä alkuillan, totesin ettei siellä kannata olla.
Miksi noilla Newcastlen pelaajilla ei muuten ole numeroita pelipaidassa?
Vai onks tää joku sellanen näkö testi, et pitää kattoa kieroon että näkee ne?
Tuli mieleen Corey Elkins ja jääkiekko.Kulma vieraille.
(Oli pakko edes yksi kommentti pelistä laittaa kun pelkkää paskaa ohi aiheen jauhanu tähän asti)
Onko olemassa puna/musta-värisokeutta?
On muuten upee Kuu! Onko kellekään alkanu karvat ja käpälät kasvamaan, ja ulvotuttamaan?
Kuka ihme antaa pesäpallojoukkueelle nimeksi puna/musta-värisokeus?!?En tiedä, mutta ainakin sellainen pesäpallojoukkue on. Tuli joskus itsekin pelattua yksi kesä nappulaliigassa.
Kuka ihme antaa pesäpallojoukkueelle nimeksi puna/musta-värisokeus?!?
Joelinton
Joelinton
Joelinton
Ei olisi eilisellä Euro Jackpotilla saanut Joelintonia ostettua.40 miljoonaa.
"Joelinton" on paska suoritusTämä on jo toinen kerta, kun pelkkä nimi hyppää seurantaan. Yritän seurata peliä tätä kautta, mutta tämä pelkkä nimen ilmestyminen herättää ihmetystä.