Juu mulla meni vati nurin ja viskipullo aukes ton Mike Deanin takia. Löin kivitalon vetoo Sevillalle ja Sevillan yli 1.5 maalia, niin jännätään nyt sitten sitä 0-0 tulemaa!Kattoisko joku kanssani Sevilla-Getafe -pelin, Lopetegui vs. Bordalás?
On kyllä mystistä miten tollanen Napoleon saa heilua tuolla vuodesta toiseen.Juu mulla meni vati nurin ja viskipullo aukes ton Mike Deanin takia.
Siis eihän tossa ole mitään järkeä!? Millä perusteella voi antaa suoran punaisen? Siis eihän tuo ole mitään vaarallista peliä, tahallisuutta ei millään eikä mitään muutakaan. Keltaisen pitkin hampain voisi hyväksyä, kun käsi kasvoihin osuu, mutta voi vittu kuinka monta joulukorttia pitäisi viuhahdella jokaisessa kulmapotku tai vaparikeskitystilanteessa.
Jos ei pelikieltoa kumota, voi mun puolesta puhkoa jokaisen potkupallon apinasaaeelta. Tai Moyes voi seuraavassa matsissa käskyttää ottamaan niitä ihan oikeita väkivaltapunaisia sitten.
Tähän liittyen on aika mielenkiintoista, että Englannissa pelaajat eivät tällä hetkellä saisi käydä koronatilanteen takia parturissa ja puolella ainakin on viimeisen päälle leikatut hiukset.Kubo on käynyt parturissa!
Pallo on ollut ainakin enemmän ilmassa kuin keskiverto Burnleyn ottelussa.ManU Everton kyllä melkoista nyhjäystä eka vartti.
Futarit osaa tämän. Mitä parturiskene heissä menettänytkään.Tähän liittyen on aika mielenkiintoista, että Englannissa pelaajat eivät tällä hetkellä saisi käydä koronatilanteen takia parturissa ja puolella ainakin on viimeisen päälle leikatut hiukset.
Pogba uutta sopimusta/siirtoa ja Mino rahastusta vailla, niin eiköhän tuo nopeasti kuntoon saada.Toivottavasti pogba ei loukkaantunut pahasti