Ei mene Lloris nykyään enää edes top 5 veskoihin Valjussa, ei vaan pysty ottamaan niitä isoja torjuntoja enää
Et oo tainut kattoo yhtäkää Spurssi pelii täl kaudel?
Ei mene Lloris nykyään enää edes top 5 veskoihin Valjussa, ei vaan pysty ottamaan niitä isoja torjuntoja enää
Son on täysi turisti hyökkäyksessä nykyään.
Olen katsonut, mutta aikamoiset värilasit saa olla jos pitää nykyvireessään Valioliigan top 5 vahtina. Itsellä siihen joukkoon kuuluu Alisson, Ederson, Schmeichel ainakin, muista paikoista kamppailevat sitten De Gea, Leno ja Martinez, kenties jopa Pope.Et oo tainut kattoo yhtäkää Spurssi pelii täl kaudel?
City murskaa Spursin ja heiltä puuttuu tänään joukkueen ykköshyökkääjä, ykköskeskikenttäpelaajaa sekä ykköstoppari. Melko ylivoimainen joukkue tällä hetkellä Valioliigassa.
Spursilla ei ole kyllä mitään ideaa, miten voisi käynnistää yhtään mitään takaa-ajon tapaistakaan. Viimisestä kuudesta matsista viidesta turpaan. Jokohan Mou lähtisi?
Olen katsonut, mutta aikamoiset värilasit saa olla jos pitää nykyvireessään Valioliigan top 5 vahtina. Itsellä siihen joukkoon kuuluu Alisson, Ederson, Schmeichel ainakin, muista paikoista kamppailevat sitten De Gea, Leno ja Martinez, kenties jopa Pope.
Olen katsonut, mutta aikamoiset värilasit saa olla jos pitää nykyvireessään Valioliigan top 5 vahtina. Itsellä siihen joukkoon kuuluu Alisson, Ederson, Schmeichel ainakin, muista paikoista kamppailevat sitten De Gea, Leno ja Martinez, kenties jopa Pope.
Jokaselle pelaajalle tulee vähän hiljaisempia jaksoja. Ei Son kyllä mikään turhake kuitenkaan ole ollut, tänään toki ollut täysin pimennossa.
Toi miten painottoman puolen laitapakki täyttää puolustustilan keskellä on ihan vallankumouksellinen keksintö. Puolustamisen "valeysi"-tason taktinen haku (jopa-melkein-ehkä). Tulee yleistymään viidessä vuodessa huimasti.Isoin juttu tässä Cityn marssissa on kyllä ollut se, miten Pep muutti systeemiään pelaajille, tilkitsi puolustuksen ja sai vielä kaiken muunkin toimimaan näin hyvin, pelaajien roolitus jne. Tulee olemaan todella kova myös Euroopassa, jos vaan Guardiola ei sorru taas ylimiettimiseen.
Siellä Brighton hallitsee toistaiseksi peliä Villaa vastaan.