Mä olen itseasiassa tästä Monkeyn rasistisuudesta vähän eri mieltä. Ilmeisesti afrikanpojat pitää tätä todella halventavana haukkumasanana, mutta ei niinkään rasistisena. Opiskeluaikoina meinattiin joutua vaihto-opiskelijoiden kanssa ongelmiin kun eräs kaverini sanoi minua vitsillä apinaksi. Afrikanpojat olivat tästä minun puolesta niin tuohtuneita, että meinasivat nostaa riidan minun ja kaverini välille.
Toki tämä on vain yksi esimerkki.
Newcastlen pelissä ei ole ainakaan sitä uhkaa, että siinä olisi jotain tunnelmaa, joka voisi lössähtää.Tunnelma vähän lössähti. Pitänee vaihtaa Newcastlen peliin.
Vähän liian läheltä mutta koputellaan puuta.Uskallan veikata 2-1
Mä uskon että jokainen ymmärsi sen ja @Tjapalala nkin kommentti oli vain aiheellinen huomio itse sanan käyttöön liittyen. Eli no worries!Ettei nyt jää kenellekään epäselväksi, niin tuo kommenttini ei liittynyt millään lailla Sotonin pelaajan ihonväriin, vaan oli ihan puhtaasti kommentti liittyen tuon taklauksen typeryyteen.
Ai sori, en tiennyt että "apina" valikoitui kyseiseen viestiin satunnaisesti. Oletin että kirjoittaja valitsi sen tarkoituksellisesti niinkuin kirjoittajat usein tekevät sanojen kanssa. Mutta eihän siinä mitään, banaanin sijaan kentälle olisi voinut lentää yhtä hyvin porkkanakin, ei mitään nähtävää täällä siis.Ja @benicio kyllä on jos tarkoituksellisesti valitsee apinan kun tummaihoinen pelaaja.
Mäkin arvoin McCarthyn ja Martinezin välillä ja valitsin oikein.Onneksi laitoin Bednarekin vaihtopenkille FPL:n puolella.
Joo toivottavasti ihan perheen pienimmät olivat jo unten mailla.Olipas eroottinen hyökkäys.