Jalkapallo – liveseuranta

• 6 795 795
  • 129 929

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Olipa nätti maali.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä olen itseasiassa tästä Monkeyn rasistisuudesta vähän eri mieltä. Ilmeisesti afrikanpojat pitää tätä todella halventavana haukkumasanana, mutta ei niinkään rasistisena. Opiskeluaikoina meinattiin joutua vaihto-opiskelijoiden kanssa ongelmiin kun eräs kaverini sanoi minua vitsillä apinaksi. Afrikanpojat olivat tästä minun puolesta niin tuohtuneita, että meinasivat nostaa riidan minun ja kaverini välille.

Toki tämä on vain yksi esimerkki.

Tuo on varmaan siinä rasismin ja halventamisen välissä jotain. Ja @benicio kyllä on jos tarkoituksellisesti valitsee apinan kun tummaihoinen pelaaja. Yleisesti suomessa käytetään apina sanaa, valkoihoisistakin kun joku käyttäytyy tyhmästi. Varmaan juontaa ”apinoinnista”. Se itsessään ei tee siitä rasismia vaan hankalaa. No tämä tästä.

Tunnelma vähän lössähti. Pitänee vaihtaa Newcastlen peliin.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Roy muuten näytti äsken että on 7 päivän ryyppyreissu takana ja nyt on elämän kovin darra.

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Ettei nyt jää kenellekään epäselväksi, niin tuo kommenttini ei liittynyt millään lailla Sotonin pelaajan ihonväriin, vaan oli ihan puhtaasti kommentti liittyen tuon taklauksen typeryyteen.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Mulla olisi hyvä suunnitelma: Brunolle vielä maali tällä puoliajalla ja samalla itseluottamusta ylöspäin, minkä jälkeen voidaan päästää Bruno lepäämään ja Donny kentälle toiselle puoliajalla.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ettei nyt jää kenellekään epäselväksi, niin tuo kommenttini ei liittynyt millään lailla Sotonin pelaajan ihonväriin, vaan oli ihan puhtaasti kommentti liittyen tuon taklauksen typeryyteen.
Mä uskon että jokainen ymmärsi sen ja @Tjapalala nkin kommentti oli vain aiheellinen huomio itse sanan käyttöön liittyen. Eli no worries!

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja @benicio kyllä on jos tarkoituksellisesti valitsee apinan kun tummaihoinen pelaaja.
Ai sori, en tiennyt että "apina" valikoitui kyseiseen viestiin satunnaisesti. Oletin että kirjoittaja valitsi sen tarkoituksellisesti niinkuin kirjoittajat usein tekevät sanojen kanssa. Mutta eihän siinä mitään, banaanin sijaan kentälle olisi voinut lentää yhtä hyvin porkkanakin, ei mitään nähtävää täällä siis.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tulee vielä rumat lukemat tänään.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi sentään. Käy sääliksi kyllä koko Valjun sympaattisinta jengiä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Almiron ampuu vaparista jo ylärimaan ja kulmasta yritys hieman ohi. Newcastlella hyvä vaihe pelistä vaan maali puuttuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy