Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Katsomaan miten City omien kasvattien kanssa selviää tässä ostojoukkueiden liigassa. Alku ainakin varovaista...
Ironian tajulle varovainen peukalo.
Not.
Katsomaan miten City omien kasvattien kanssa selviää tässä ostojoukkueiden liigassa. Alku ainakin varovaista...
Saatanan Clyne, siinä taisi mennä Kunin polvi, vittu!
Palloa pelasi.
Vituttaa silti, kausi paketissa?
Gary Neville veikkaa Sky Sportilla että Kun tulee olemaan pitkän aikaa sivussa.
Näytti ilmeestä päätellen noin kuudelta kuukaudelta. Ehtii vielä uusiin mestaruusjuhliin.Vituttaa silti, kausi paketissa?
e: No ehkei kun pystyi kävelemään itse, Dzeko sisääm.
Minä ja Gary pietään käsiä ristissä ja toivotaan parasta.
Oli kyllä paska pilkku, ei voi muuta sanoa.Olipas Silvan rankkari huono.
Ja mainittakoon, että nimim. heinäsirkan heitto ei edusta millään tavalla United-leirin kantaa laajemmin tai ei ainakaan tälle näppikselle asti, vastenmielinen ajatus toivoa kenellekään loukkaantumista ja työkyvyn menettämistä ja vielä mahdollisimman pitkää sellaista. Ja noin taitavia tähtipelaajia nyt on aina kiva katsella jengissä kuin jengissä.
Tiedän että paineet kattilassa on hieman erilaiset kuin tyhjällä tekonurmella, mutta tänään just futistreenaamisen lopuksi vetelin vapareita ja rankkareita enemmänkin ja olikohan yksikään noin kehno toteutus kuin Silvalla äsken
Itse sanoisin että aikalailla linjasta Tevez lähti, oikea toppari oli hieman alempana kuin Hooiveld tilanteessa.
Selvä paitsio