Okei, eli se on Moratan hattutemppu sitten se. Saa nähdä tekeekö Braithwaite jonkun omanlaisensa tempun. (Ulosajo, omamaali...)Juven Alvaro Moratahan se. Mies jonka vasen jalka on tehty vain paitsiossa seisomista varten.
Okei, eli se on Moratan hattutemppu sitten se. Saa nähdä tekeekö Braithwaite jonkun omanlaisensa tempun. (Ulosajo, omamaali...)Juven Alvaro Moratahan se. Mies jonka vasen jalka on tehty vain paitsiossa seisomista varten.
Vasenta laitapuolustajaa, keskikentän kaksikkoa, oikeaa laituria ja kärkipelaajaa kierrätetään, sillä niille pelipaikoille on vaihtoehtoja. Lindelöfin ollessa loukkaantuneena toppariosastolle, oikeaksi laitapuolustajaksi ja vasemmaksi laituriksi ei ole juurikaan vaihtoehtoja. Toki olisi tuossa voinut vielä Brunon tilalle laittaa Donnyn, mutta parempi ehkä näin. Ihan kohtalaisesti kuitenkin on kierrätetty kokoonpanoa.Manu ei näemmä liiemmin rotaatiota harjoita toisin kuin lähes kaikki muut joukkueet. Susilla Semedo penkillä ja fpl kiittää...
Neto, Moutinho, Ferreira, Neves, Patrício, Fernandes...Tänään on paljon portugalilaisia kokoonpanoissa
Ja TellesNeto, Moutinho, Ferreira, Neves, Patrício, Fernandes...
Mun intternet tulkitsee ton brassiksi.Ja Telles
Brassi
Se on se kieli varmaankin mikä tuon tekee.Oho. Olen protugalilaisena pitänyt
@maken veivi jr. mitenköhän tässä pelissä nyt käy, kun Wolvesilla ei ole Jimeneziä tekemässä loppuhetkillä sitä Wolvesin 1-0 voittomaalia?
On muuten ollut köykäinen poika tämä Silva, joka pelannut paljon Jimenezin poissaollessa, tänään tosin penkillä. Adama sentään avauksessa. Viime kaudellahan ne kaikki maalit tuli Adama ja Jimenez kaksikon kautta.@maken veivi jr. mitenköhän tässä pelissä nyt käy, kun Wolvesilla ei ole Jimeneziä tekemässä loppuhetkillä sitä Wolvesin 1-0 voittomaalia?
Oli muuten Arsenalin nuori Smith Rose kopioinut Grealishilta tyylin pitää sukkia puolessa pohkeessa... 10-paikalla pelasi ja ihan ok pelin pelasikin. Minulle ennestään tuntematon pelaaja kyseessä.Mutta nuo pohkeet...
Aston Villassa pelaa Jack Grealish. Se verran kova äijä että puhutaan vaikka ei pelais.Oottakaas nyt. Jos tässä nyt katsoisi taas erän pall*korvafutista niin kuka näistä on se Mr. Pohkeet?
Saisi tosin käydä ensin pari vuotta aktiivisesti salilla ennen kuin kopioi tuon tyylin. Grealishin lisäksi ainoastaan Shaqiri on sellainen pelaaja, jolla voisin hyväksyä tuon tyylin.Oli muuten Arsenalin nuori Smith Rose kopioinut Grealishilta tyylin pitää sukkia puolessa pohkeessa... 10-paikalla pelasi ja ihan ok pelin pelasikin. Minulle ennestään tuntematon pelaaja kyseessä.
Pitää laittaa kirjainmerkkeihin, että muistaa seuraavaksi.Aston Villassa pelaa Jack Grealish. Se verran kova äijä että puhutaan vaikka ei pelais.
Joskus katoin jalkapalloilijoiden top 10 pohkeet niin Kantella on kanssa ihan hyvät ponttoonit, samoin Scott Parkerilla oli peliuralla! Roberto Carlos toki se tämän alan kummisetä.Saisi tosin käydä ensin pari vuotta aktiivisesti salilla ennen kuin kopioi tuon tyylin. Grealishin lisäksi ainoastaan Shaqiri on sellainen pelaaja, jolla voisin hyväksyä tuon tyylin.