maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Paha sanoa mitä tämän päivän pelistä pitäisi olla mieltä... eka jakso karmeaa kuraa ja sitten taas yksi onnistuminen (Pogban maali) ja sen jälkeen kaikki onnistuu.
Paha sanoa mitä tämän päivän pelistä pitäisi olla mieltä... eka jakso karmeaa kuraa ja sitten taas yksi onnistuminen (Pogban maali) ja sen jälkeen kaikki onnistuu.
Tämä. Sinällään ymmärrän nämä puheet, että ei United nyt niin vakuuttava ole, numerot hämää. Posia kuitenkin että hyvin näitä pelejä pystytään kääntämään, vielä kun tultaisiin joskus peliin valmiiksi rotsi kiinni..Kävi myös vähän tuuri, kun Hammers ryssi monta hyvää paikkaa.
Se on pakko todeta, että tuo joukkue on todella riippuvainen Brunosta. Hän on ollut jokaisessa maalissa mukana ja luo muutenkin ottelusta toiseen käytännössä kaikki Unitedin maalipaikat. Hyökkäyspelaamisen luovuus nousi ihan eri tasolle sen jälkeen, kun Bruno tuli kentälle. Vaikka Grealishia olen hehkuttanut paljon tällä(kin) kaudella ja KDB on kova, niin taitaa Bruno olla tällä hetkellä koko Valioliigan paras pelaaja.Paha sanoa mitä tämän päivän pelistä pitäisi olla mieltä... eka jakso karmeaa kuraa ja sitten taas yksi onnistuminen (Pogban maali) ja sen jälkeen kaikki onnistuu.
Se on pakko todeta, että tuo joukkue on todella riippuvainen Brunosta. Hän on ollut jokaisessa maalissa mukana ja luo muutenkin ottelusta toiseen käytännössä kaikki Unitedin maalipaikat. Hyökkäyspelaamisen luovuus nousi ihan eri tasolle sen jälkeen, kun Bruno tuli kentälle. Vaikka Grealishia olen hehkuttanut paljon tällä(kin) kaudella ja KDB on kova, niin taitaa Bruno olla tällä hetkellä koko Valioliigan paras pelaaja.
ManU noussee kahden pisteen päähän sarjakärjestä.
OGS nostanut hurjasti joukkueen tasoa kun kriisijoukkueenakin taistellaan mestaruudesta
Missäs muualla sä sitä hehkutat? Anoppilassa? mummolassa? Tai siis niin minä ainakin teen.Vaikka Grealishia olen hehkuttanut paljon tällä(kin
Tämä. Sinällään ymmärrän nämä puheet, että ei United nyt niin vakuuttava ole, numerot hämää. Posia kuitenkin että hyvin näitä pelejä pystytään kääntämään, vielä kun tultaisiin joskus peliin valmiiksi rotsi kiinni..
Missäs muualla sä sitä hehkutat? Anoppilassa? mummolassa? Tai siis niin minä ainakin teen.
Pääasiassa pohjefetistien Facebook-ryhmässä.Missäs muualla sä sitä hehkutat? Anoppilassa? mummolassa? Tai siis niin minä ainakin teen.
”Ei muuten menis mummo sinun tukisukat tuolle pojalle!”Pohkeita vai pelitaitoja?
Mulla on koko ajan sellainen fiilis tuosta Unitedin pelaamisesta, että se roikkuu siinä askeleen tai parin päässä siitä että palaset loksahtaisivat kunnolla kohdalleen. Rashfordin ja tietysti varsinkin Brunon vaikutus on ylisuuri, mutta toiseen suuntaan samaa voidaan sanoa oikean laidan radiohiljaisuudesta, Martialin ja muutaman muun pelaajan alisuorittamisesta ja sitten monista yksilövirheistä. Paska ja hyvä tsägä menevät taas aina suurin piirtein tasan kaikkien joukkueiden kesken, joten sitä en hyväksy argumentiksi mistään - etenkään liigassa. Kerrasta poikki -cupeissa niistäkin voi keskustella.
Helppo maali oli kyllä. Maalivahdin piikkiin.Malagassa peli valitettavasti tasan 1-1.
On kyllä kova ukko kuten ennakoit. Bamford kanssa osoittanut että ei ole mikään pelkkä divaritykki.Syöttö tuohon maalin oli kyllä helvetin hieno.