Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 136 770
  • 122 221

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
OGS luottaa sisäiseen Bruceolaansa ja toivoo että Pogba vetää hatustaan sen yhden maagisen ratkaisun. Vrt. Shelvey.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
”Eteenpäin”.
Todella paljon. Jos tsekkaat vaikka karanteenin jälkeiseltä ajalta, niin ManU on parhaita seuroja (ellei peräti paras) koko sarjassa. Työtä on vielä paljon mutta suunta on oikea.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jotenkin hävettävää katsoa Pogban liikettä ja verrata Fernandesin liikkeeseen tuolla kentällä.
 

Barney

Jäsen
Cavania ja Donnya selvästi säästellään UCL-otteluun. Martialia ja Pogbaa ei tuossa ottelussa tarvita eikä muuten tarvita enää myöhemminkään tällä kaudella, mikäli otteet eivät toisella puoliajalla parane.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Todella paljon. Jos tsekkaat vaikka karanteenin jälkeiseltä ajalta, niin ManU on parhaita seuroja (ellei peräti paras) koko sarjassa. Työtä on vielä paljon mutta suunta on oikea.

Tähän sä et voi uskoa itsekään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pogba ja McT taas ties kuinka vitun korkealla ja Pogba lönköttelee ihan päämäärättömästi vielä kun tilanne on perkelöitymässä. Aivan liikaa tiöaa jättävät.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pogba ja McT taas ties kuinka vitun korkealla ja Pogba lönköttelee ihan päämäärättömästi vielä kun tilanne on perkelöitymässä. Aivan liikaa tiöaa jättävät.
Fredin kokonen aukko tossa eikä Donny D mitenkään paikannu sitä kun oli ylhäällä. Tosiaan olisi pitänyt Donny ja Pogba toisinpäin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kuten sanoin, tsekkaa sä. Ei se ole uskon asia.

Siis sulla ei ole mitään todisteita tästä? ManU, joka jos näin ottelu päättyy, on kerännyt kymmenestä ottelusta 16 pistettä on ollut Valioliigan paras joukkue lockdownin jälkeen.
 

Barney

Jäsen
Pelaajan loukkaantuminen on harvoin hyvä asia, mutta nyt ei kyllä harmita yhtään. Jopa Daniel Jamesista olisi enemmän hyötyä Unitedille kuin Martialista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siis sulla ei ole mitään todisteita tästä? ManU, joka jos näin ottelu päättyy, on kerännyt kymmenestä ottelusta 16 pistettä on ollut Valioliigan paras joukkue lockdownin jälkeen.
Tietysti on, en vaan jaksa käydä näitä sun kanssa läpi kun et kuitenkaan kuuntele mua. Niinpä kannustin katsomaan itse. Ja ei, en puhunut tästä kaudesta joka alkoi huonosti ja on alun jälkeenkin ollut vähän epävakainen. Puhuin eteenpäin menosta ja koronabreikin jälkeisestä ajasta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tietysti on, en vaan jaksa käydä näitä sun kanssa läpi kun et kuitenkaan kuuntele mua. Niinpä kannustin katsomaan itse. Ja ei, en puhunut tästä kaudesta joka alkoi huonosti ja on alun jälkeenkin ollut vähän epävakainen. Puhuin eteenpäin menosta ja koronabreikin jälkeisestä ajasta.

Mä olen nähnyt jokaisen ManUn matsin varmaankin Lockdownin jälkeen, ja kyllä mä tiedän mitä olen nähnyt. Mutta väännetään tästä toiste.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä olen nähnyt jokaisen ManUn matsin varmaankin Lockdownin jälkeen, ja kyllä mä tiedän mitä olen nähnyt. Mutta väännetään tästä toiste.
Jos puhut muusta kuin tuloksista, niin no, väännetään sitten vaan joskus muulloin.
 

Barney

Jäsen
Brunolla taitaa olla vähintään yksi maali tai syöttö jokaisessa Valioliigassa pelaamassaan vierasottelussa. Kyllä sieltä siis vähintään se yksi maali tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös