Kuten sanoin, tsekkaa sä. Ei se ole uskon asia.
Mulla ja Pogballa on jotain yhteistä kyllä. Työmoraali.
Nyt se Martial tais loukkaantui, 35min ilman vaihtoja edessä
Tietysti on, en vaan jaksa käydä näitä sun kanssa läpi kun et kuitenkaan kuuntele mua. Niinpä kannustin katsomaan itse. Ja ei, en puhunut tästä kaudesta joka alkoi huonosti ja on alun jälkeenkin ollut vähän epävakainen. Puhuin eteenpäin menosta ja koronabreikin jälkeisestä ajasta.Siis sulla ei ole mitään todisteita tästä? ManU, joka jos näin ottelu päättyy, on kerännyt kymmenestä ottelusta 16 pistettä on ollut Valioliigan paras joukkue lockdownin jälkeen.
Tietysti on, en vaan jaksa käydä näitä sun kanssa läpi kun et kuitenkaan kuuntele mua. Niinpä kannustin katsomaan itse. Ja ei, en puhunut tästä kaudesta joka alkoi huonosti ja on alun jälkeenkin ollut vähän epävakainen. Puhuin eteenpäin menosta ja koronabreikin jälkeisestä ajasta.
Jos puhut muusta kuin tuloksista, niin no, väännetään sitten vaan joskus muulloin.Mä olen nähnyt jokaisen ManUn matsin varmaankin Lockdownin jälkeen, ja kyllä mä tiedän mitä olen nähnyt. Mutta väännetään tästä toiste.
Mä olen nähnyt jokaisen ManUn matsin varmaankin Lockdownin jälkeen, ja kyllä mä tiedän mitä olen nähnyt. Mutta väännetään tästä toiste.
Ja näin.Brunolla taitaa olla vähintään yksi maali tai syöttö jokaisessa Valioliigassa pelaamassaan vierasottelussa. Kyllä sieltä siis vähintään se yksi maali tulee.
BingoBrunolla taitaa olla vähintään yksi maali tai syöttö jokaisessa Valioliigassa pelaamassaan vierasottelussa. Kyllä sieltä siis vähintään se yksi maali tulee.
Manchesterin joukkueet olivat lockdownin jälkeen eniten pisteitä keränneet joukkueet, molemmilla 21 pistettä.
Tekeekö Hammers Hammersit tässä nyt sitten.