Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 616 064
  • 128 951

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Pelaajan loukkaantuminen on harvoin hyvä asia, mutta nyt ei kyllä harmita yhtään. Jopa Daniel Jamesista olisi enemmän hyötyä Unitedille kuin Martialista.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis sulla ei ole mitään todisteita tästä? ManU, joka jos näin ottelu päättyy, on kerännyt kymmenestä ottelusta 16 pistettä on ollut Valioliigan paras joukkue lockdownin jälkeen.
Tietysti on, en vaan jaksa käydä näitä sun kanssa läpi kun et kuitenkaan kuuntele mua. Niinpä kannustin katsomaan itse. Ja ei, en puhunut tästä kaudesta joka alkoi huonosti ja on alun jälkeenkin ollut vähän epävakainen. Puhuin eteenpäin menosta ja koronabreikin jälkeisestä ajasta.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tietysti on, en vaan jaksa käydä näitä sun kanssa läpi kun et kuitenkaan kuuntele mua. Niinpä kannustin katsomaan itse. Ja ei, en puhunut tästä kaudesta joka alkoi huonosti ja on alun jälkeenkin ollut vähän epävakainen. Puhuin eteenpäin menosta ja koronabreikin jälkeisestä ajasta.

Mä olen nähnyt jokaisen ManUn matsin varmaankin Lockdownin jälkeen, ja kyllä mä tiedän mitä olen nähnyt. Mutta väännetään tästä toiste.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olen nähnyt jokaisen ManUn matsin varmaankin Lockdownin jälkeen, ja kyllä mä tiedän mitä olen nähnyt. Mutta väännetään tästä toiste.
Jos puhut muusta kuin tuloksista, niin no, väännetään sitten vaan joskus muulloin.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Brunolla taitaa olla vähintään yksi maali tai syöttö jokaisessa Valioliigassa pelaamassaan vierasottelussa. Kyllä sieltä siis vähintään se yksi maali tulee.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Brunolla taitaa olla vähintään yksi maali tai syöttö jokaisessa Valioliigassa pelaamassaan vierasottelussa. Kyllä sieltä siis vähintään se yksi maali tulee.
Ja näin.

Fordél

Jäsen
Pakko ton Hendersonin avauksen on ollut käydä ulkona, mutta videolta ei siihen todistusta löytynyt, koska sellaista kuvakulmaa ei löydy.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs KalPa
  • 3.05
  • 4.20
  • 2.06
KooKoo vs Kärpät
  • 2.48
  • 4.30
  • 2.60
Pelicans vs Jukurit
  • 1.85
  • 4.45
  • 3.50
Sport vs Lukko
  • 3.40
  • 4.40
  • 1.88
Tappara vs Ässät
  • 1.71
  • 4.60
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy