Jalkapallo – liveseuranta

• 6 794 395
  • 129 916

Jeffrey

Jäsen
Tämä on kyllä joka euron arvoista pohdintaa heiltä. Vai päästiinkö studiossa vieläkin syvemmälle?

Tuanzebe, suomalaisittain pelkkä Sepe, kentälle. Hyvä näin.

Studio on tuohon Leipzig-PSG, joten Neymarin tekemisiä siellä spekuloivat.

Tämä puoliaika alkoi ajatuksella "En nyt tiedä onko van de Beekin pelaaminen Unitedissa täysi paradoksi, mutta..."

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Minua kiinnostaa edelleen enemmän se, että missä ihmeessä on Fabio?

Joskus 2016 olin Kroatiassa katsomassa Mestarien liigaa ja vieraaksi tuli Lyon. Ilahduin kovasti kun huomasin Fabion kirmaavan siinä Lyonin paidassa laidalla edessäni. Sen jälkeen ei hajua missä menee.

Hah. Eikun se olikin Rafael. Miten muistin noin väärin ....

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Joskus 2016 olin Kroatiassa katsomassa Mestarien liigaa ja vieraaksi tuli Lyon. Ilahduin kovasti kun huomasin Fabion kirmaavan siinä Lyonin paidassa laidalla edessäni. Sen jälkeen ei hajua missä menee.

Hah. Eikun se olikin Rafael. Miten muistin noin väärin ....
Rafael ja Fabio menevät kyllä osioon "erikseen erinomaiset, yhdessä ylivoimaiset". Sääli, jos heidän polkunsa ovat vuosien saatossa eriytyneet.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Martial on kyllä yks saatanan seisoskelija. Tuossakin Mason ja etenkin Cavani taistelivat pallosta boksin reunalla ja Martial seisoi muutaman metrin päässä kokousasennossa seuraamassa katseella.

Cavanille kyllä lämpenen. Fiksu ja päämäärätietoinen pelaaja. Saa jatkaa ykkösvaihtoehto-ysinä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on vähän jäistä koomamokailua kotijoukkueelta.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juventus 2-1 lisäajalla. Siihen taisi mennä Ferencvarosin sensaatio.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
En ole tällä kaudella katsonut ManU:n pelejä, joten en osaa sano mite van de Beek on pelannut, mutta olisko esim. @V-G- :lla antaa jotain kommenttia herran otteista? Huomasin, että olet aika ahkerasti kommentoinut tänäänkin herran otteita joten sen takia kyselen. Itse aikanaan diggasin van de Beekistä Ajaxissa (vaikka ei ihan de Jongin vierelle sopinutkaan) ja tykkään muutenki hänen monipuolisuudestaan ja työmoraalistaan. Loistava, vähintäänkin hyvä box-to-box pelaaja! Sen verran ole seurannut, että nyt on ollut tiukkaa saada minuutteja ManU:ssa, mutta niitä minuutteja mitä on saanut, niin saanut pääosin posia niistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy