Ei mutta en mä dumaillut noita myöskään etukäteen, en kirjoitettuna enkä ajatuksissani.Arvostan kykyäsi olla näin nokkela pelin jälkeen.
Itse toki laitoit varmasti kivitalon kiinni Suomelle?
Jälkiviisaudella ei ole näiden hommien kanssa mitään tekemistä, tää ei ole mun jälkiviisautta vaan puhtaasti sinun ennakkohölmöyttä lainaamani osalta.
Ei tulisi tai tullut mieleenkään noilla lainaamillani ajatuksilla peliä lähestyä ennakkoon kun kokoonpanoja luin, pelkkiä positiivisia ajatuksia nähdä nuoret jätkät kovassa paikassa. Ei se silti tarkoita että voittoa varmuudella osasin odottaa. Lähinnä tulee noita lainaamani kaltaisia ennakkodumailuja ja Suomen etukäteen ilkkumisia lukiessa aina mieleen, että mikä porukkaa vaivaa. Tuollako asenteella lähtisit peliin jos olisit itse osana sitä ryhmää, vaikka nyt Arajuurena tai Jorosena tuon "huumorikokoonpanon" takalinjoilla? Että ei mitään järkeä ja laita nyt Rive jotain pelimiehiä edes tänne kentälle.
Onneksi Valakarit, Forssit, Kaukot ja Karjalaiset eivät ajattele pelin alla noin, että mitä helvetin järkeä meidän näillä kokoonpanoilla on lähteä Ranskaa vastaan. Siksi ihmettelen, miksi joku kotisohvallaankaan niin miettii, just sen takia että voi käydä kuten eilen.
Meitä on monenlaisia asenteinemme, ei siinä ole mitään tekemistä sen kanssa onko se etukäteen vai pelin jälkeen ajateltu.
Viimeksi muokattu: