Linkin takana ottelun liveseurantaketju Välierä Saksa-Italia 28.6 - Jatkoajan keskustelupalsta
Kesän kuumin matsi, Inter - HJK näkyy VeikkausTV:sta ja hyvin näkyykin.
Kakkosen Etelä-lohkossa on käynnissä muuten tiukka taistelu Ekenasin ja Lopan välillä. Tilanne 86 minuutin kohdalla kutkuttavan jännittävästi 15-0.
Ketään tuskin kiinnostaa "klubirunkkareiden" edesottamukset.Kesän kuumin matsi, Inter - HJK näkyy VeikkausTV:sta ja hyvin näkyykin.
Ketään tuskin kiinnostaa "klubirunkkareiden" edesottamukset.
Joo. Minun pitäisi varmaan kannustaa jääkiekossa HIFK:ta ja jalkapallossa HJK:ta. Niin kuin se aika monella tuntuu menevän. Oksettavaa touhua!Olisin aika hissukseen jos kannattaa HIFK:n jalkapallojaostoa.
Joo. Minun pitäisi varmaan kannustaa jääkiekossa HIFK:ta ja jalkapallossa HJK:ta. Niin kuin se aika monella tuntuu menevän. Oksettavaa touhua!
Joo. Minun pitäisi varmaan kannustaa jääkiekossa HIFK:ta ja jalkapallossa HJK:ta. Niin kuin se aika monella tuntuu menevän. Oksettavaa touhua!
Laittaisitko linkkiä? Minä en löytänyt yhtään streamia mistään.Stabak-JJK käynnissä. Melkoisen varovaista peliä ja norskit näyttävät melko huonolta joukkueelta. Streami toimii kuin unelma.
Stabak-JJK käynnissä. Melkoisen varovaista peliä ja norskit näyttävät melko huonolta joukkueelta. Streami toimii kuin unelma.
MYPA pommittaa dartsijengiä. 3-0 HT.
Laittaisitko linkkiä? Minä en löytänyt yhtään streamia mistään.
Stabaek mennyt johtoon.
Tällaisen löysin futisforumilta JJK:n peliin: Katsomo Player
Ja samantien tasan! Ja pilkku norskeille... 2-1.
En minäkään tuolla muuten käy kun satunnaisesti streameja etsimässä.Kiitokset linkistä. Koskaan en ole uskaltanut syventyä tuohon futisforumin maailmaan, mutta näköjään siitäkin on jotain hyötyä pienelle ihmiselle.
Tilanne näyttää helvetin hyvältä JJK:n kannalta.