Nukahdin etsiessäni Leicesterin läänieläintä, vaakunaa ja paikallisten kunnanvaltuutettujen puoluekantoja.Mitä tapahtui? @maken veivi jr. Aktiivinen seuranta lakkasi yllättäen, joten ollaan pimennossa
Nukahdin etsiessäni Leicesterin läänieläintä, vaakunaa ja paikallisten kunnanvaltuutettujen puoluekantoja.
Toi on kyllä malliesimerkki jyväskyläläisestä päälleliimatusta urheilukulttuurista. Logo otettu Englannista, paidat kopioitu Barcalta ja peliesitykset on perseestä.Ai niin JJK apinoi omaan logoonsa tuon Leicesterin Cityn ketun, mutta luvan kanssa. Muuttivat vähän ketun korvia tjms. Oli niillä JJK.lla ja Leicesterillä jotain muutakin yhteistyötä, parhaiten yhteistyö ei näkynyt missän kun Leicester voitti valioliigan. Oikeasti yhteistyötä oli joskus ehkä 2000-luvun alussa, ja loppui vähin äänin.
Toi on kyllä malliesimerkki jyväskyläläisestä päälleliimatusta urheilukulttuurista. Logo otettu Englannista, paidat kopioitu Barcalta ja peliesitykset on perseestä.
Toi on kyllä malliesimerkki jyväskyläläisestä päälleliimatusta urheilukulttuurista. Logo otettu Englannista, paidat kopioitu Barcalta ja peliesitykset on perseestä.
Joku raja jyväskyläläistenkin morkkaamiseen!Eli peliesityksetkin on kopioitu Barcalta?
Kyllä siellä monessa lajissa tehdään hyvää työtä mutta Vesalaisen johdolla tuo futis on kyllä ollut vuosia melkoinen murheenkryyni.Äläs nyt. Kyseessä on kuitenkin Suomen "johtava" liikuntakaupunki
Jotta mennään totaalisen off topic niin olen joskus asunut JPS:n kotikentän vieressä ja aika usein pysähdyin katsomaan veskaritreenejä. Aikamoinen optimisti täytyy olla jos haluaa olla jääpalloveska. Valtava maali ja kaveri tykittää jäisellä kiven kovuisella pallolla lämäreitä 10 metristä. Siinä oli kyllä tosiaan hyvää meininkiä!No JPS sentään on kunnon oldschool meinigillä liikenteessä ja eiköhän siellä Viitaniemen kopissakin haise patteriin sulanut erkka.
Mutta palataan asiaan viimeistään 22 kun Leeds kohtaa Wolvesin, sanoisin että siinä aika mielenkiintoinen matsi tiedossa.
Aston Villa?Jos Bielsat ja Portugalin B-maajoukkue pelaavat nyt tasapelin, Manchesterin joukkueet ovat kierroksen ainoat joukkueet jotka eivät menettäneet pisteitä.
Jos Bielsat ja Portugalin B-maajoukkue pelaavat nyt tasapelin, Manchesterin joukkueet ovat kierroksen ainoat joukkueet jotka eivät menettäneet pisteitä.
Täällä eläteltiin jo toiveita 6 maalipojosta ja bonuspisteistä siihen päälle...On mulla Saiss FPL:ssä mutta penkillä... no sama se koska VAR.
Mulla on Saiss sekä Podence kentällä. Vähän on huumorintaju tällä hetkellä koetuksella.On mulla Saiss FPL:ssä mutta penkillä... no sama se koska VAR.
Juventuksen olisi pitänyt aloittaa UCL-kausi miinuspisteistä noiden tänään nähtyjen pelipaitojen takia.