Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 198 633
  • 123 007

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Juu ei. Käsi oli ensimmäinen joka voisi olla, mutta sitähän ei lasketa.
Oisko mustalla miehellä jotain siellä piilossa, mikä saattoi ehkä painua sinne paitsion puolelle. Tärkeä poiminta ottaa tällaiset pois, ei tapahdu vääryyksiä!
 

Fordél

Jäsen
Oisko mustalla miehellä jotain siellä piilossa, mikä saattoi ehkä painua sinne paitsion puolelle. Tärkeä poiminta ottaa tällaiset pois, ei tapahdu vääryyksiä!

Ammattimiehenä sekin sojotti Manella nimenomaan pois paitsiosta, kun oli selkä maaliin päin. No, jostainhan ne tuomarit on tuon ottanut, mutta kotisohvalle näytti menevän väärin.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Piti lähettää melkoinen avautuminen varista, mut hengitin rauhassa 5 minuuttia ja kirjoitan uudelleen. Vitun paskaa joka tapauksessa. Millä ihmeellä tuosta paitsio saatiin? Nätisti ryövättiin kolme pistettä poolilta ja itse kohti mukavaa työiltaa. Nyt viel Virginille joku 6 kk lepoa niin ai että!
 

Kaspar11

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Pittsburgh Penguins
Oli muuten ehkä ensimmäinen pitkä vapauttava maaliin johtava syöttö Jorginholta mitä minä oon nähnyt.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Onneksi vaihdoin molemmat miehet pois Fantasy joukkueesta..
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Zoumakin taisi pelata liian hyvin ennen taukoa, niin piti poistaa kaikki luulot paremmasta.

Kepa tuli hyvin vastaan, mutta ei sitten mennyt kuitenkaan palloon. Pelkäsi varmaankin kamppaavansa Sotonin pelaajan, vaikka oli etulyöntiasemassa. Maalivahti ilman itseluottamusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös