Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Nyt alkaa olla jo hyvin lämpöä, Pogban vati alkaa olla jo aika nurin.
Nyt alkaa olla jo hyvin lämpöä, Pogban vati alkaa olla jo aika nurin.
No on joo. 1995-2013 oli ihan kamalaa aikaa. Kunhan nyt puran vitutustani, ei pitäisi mutta kun omistaa vajaavaiset aivot, niin menköön =)On varmaan joo ollut vuosien varrella rankkaa kannattaa ManUa.
Aivan selvä pilkku?Tuomari kruunaa päivänsä antamalla TUOSTA pilkun. Olen vika!
Haha! Jep!Aivan selvä pilkku?
Tuomari kruunaa päivänsä antamalla TUOSTA pilkun. Olen vika!
ManU on häviämässä kotonaan Spursille 1-6 ja sä olet tosissasi että tää on tuomarista johtunut? 1-6.
Tuomarihan tämän pelin kusi, siitä tuskin tulee erimielisyyttä. Toki se menee ManUn pelaajien piikkiin että paletti hajosi siihen sikamaiseen ulosajoon. Tuo pilkku nyt oli vain hassu sketsi kun sillä Spursin pelaajalla oli viikko aikaa olla kompastumatta liukuaan lopettelevaan Pogbaan...ManU on häviämässä kotonaan Spursille 1-6 ja sä olet tosissasi että tää on tuomarista johtunut? 1-6.
Vitutuksen on nähnyt ulosajosta lähtien kaikesta. Shaw olisi ansainnut punaisen. Teki tuon täysin tahallaan ilman mitään ajatusta pallosta.
Kyllä tää tuomarivirheeseen ratkesi. Lamelalta toki hienot filmit, ei siinä.ManU on häviämässä kotonaan Spursille 1-6 ja sä olet tosissasi että tää on tuomarista johtunut? 1-6.
Medicalista riippuu, mutta onhan tuossa sen verran aikaa että luulisi onnistuvan. Ei Shaw tämän pelin perusteella pelaa seuraavaa matsia. Saapa nähdä.Tuomari teki virheen, mutta eikös tuon voi korjata punaiseksi jälkeenpäin, kun tuli kuitenkin keltainen? Pääsee Telles samantien unelmien teatteriin?
Kyllähän tämä peli loppui siihen punaiseen korttiin, jonka varmasti voit sinäkin kaikessa United-vihassasi myöntää olleen naurettava tuomio.
Voidaanko ottaa joku ekan 25 minuutin watchalong huomenna, koska mä en ole samaa mieltä tästä?Juu kyllähän se siihen ratkesi. Mutta sitä ennenkin katsoi ManUn peliä niin perseestähän se oli.