maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Jossain päin Manchesterissa Phil Jones nostaa päänsä kuralätäköstä, minua tarvitaan!
Älä nyt perkele...Jossain päin Manchesterissa Phil Jones nostaa päänsä kuralätäköstä, minua tarvitaan!
Eiköhän Jones tule ensin laittamaan Unitedin keskikentän kuntoon.Jossain päin Manchesterissa Phil Jones nostaa päänsä kuralätäköstä, minua tarvitaan!
Mä en ole varmaan vieläkään toipunut täysin Newcastle Burnley matsin lärveistä.Nimes-PSG ohjelmassa tänään. Huomenna meneekin päivä Helsingissä kaverin luona hulluna humalassa ja Newcastle-ManUa odotellen.
Mä en ole varmaan vieläkään toipunut täysin Newcastle Burnley matsin lärveistä.
Ei taida Virgilin peli jatkua.
Miksi tuo kuvan viivat näytti, ettei olisi ollut paitsio.
Jaa-a kyllä sinne aika kova vääntö tuli mutta tuskin mitään ihan poikki meni, kun käveli pois eikä ilme ainakaan näyttänyt kovin tuskaiselta. Jospa tuosta muutaman viikon huililla selviäisi.Toivottavasti ei ole ollut nivelsiteet.
Jaa-a kyllä sinne aika kova vääntö tuli mutta tuskin mitään ihan poikki meni, kun käveli pois eikä ilme ainakaan näyttänyt kovin tuskaiselta. Jospa tuosta muutaman viikon huililla selviäisi.
En ymmärrä tuota viivajuttua?
Derbi Andaluz, Granada - Sevilla
Sevillan Koundé sivussa koronan takia.
Minulta on mennyt sekä risti- että nivelsiteet ja olen kävellyt pois pienillä oireilla. Seuraava yö on ollut lievästi sanoen tuskainen. Eli ei voi päätellä ensireaktiosta kuinka paha vamma on.Jaa-a kyllä sinne aika kova vääntö tuli mutta tuskin mitään ihan poikki meni, kun käveli pois eikä ilme ainakaan näyttänyt kovin tuskaiselta. Jospa tuosta muutaman viikon huililla selviäisi.