Jalkapallo – liveseuranta

• 6 594 076
  • 128 694
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En voi sille mitään että aina vähän naurattaa kun kattoon Kurren eli Kurt Zouman peliä. Tulee vähän Phil Jones mieleen. Sieltä voi tulla ihan mitä vaan hyvässä ja pahassa ja meno vähän sellaista kulmikasta.

Ihmetyttää miksi Rudiger ei pelaa?

npc

Jäsen
Eli tänään ei luvassa tilannetiedotuksia Espanjasta?
Eipä liiemmin ole kun näköjään ovat supistaneet pelipäivät viikonloppulle entiseen vanhaan hyvään tapaan, vaikka itte kyllä kierosti tykkäsin venytetystä viikonlopusta että perjantaina ja maanantaina yks partiido. Mut ei sitten!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Brightonin prässi ja pallollinen pelaaminen on kyllä aika ihailtavaa putoajakanditaatille. Kostautuu varmasti moneen kertaa mutta luulisi myös kehittävän pelaajia.

(1)
  • Tykkää

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Tuo Timon lähtönopeus on kyllä myrkkyä vielä monelle joukkueelle.

Jorginhon varma pilkku ja 1-0

(1)
  • Tykkää

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oikeajalkaiset ampuvat pilkut useimmiten vasemmalle puolelle, joten miksi veskarit eivät aavista useammin sinne. Omituista, taas yksi väärään suuntaan pompahtanut veskari (Ryan/Brighton).

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jos jotain hyvää niin Timpalla varsin pirteän näköisiä juoksuja ja prässiä. Vähän erinäköistä kun Tammyn ja Girren löntystely.

Mä taas oon kattonu, että hitaasti löntöstää. Mutta saattaa johtua siitä, että olen poikkeuksellisesti sysisuomessa, ja kuva on vähän mössöä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy