Vaikken tässä ollut epäilijän roolissa enkä muussakaan niin kiitti tästä mielenkiintoisesta anekdoottipläjäyksestä. Uskon että olet tsekannut nämä.Ja itse asiassa 2010 Bayern oli kanssa finaalissa eli 10 vuoden aikana neljästi olleet finaalissa. Tuo on itse asiassa yhdessä Real Madridin kanssa eniten 10 vuoden aikana.
Ja itse asiassa 2010 Bayern oli kanssa finaalissa eli 10 vuoden aikana neljästi olleet finaalissa. Tuo on itse asiassa yhdessä Real Madridin kanssa eniten 10 vuoden aikana.
@Rara
Samaa mietin että onkohan sielläkin sitä saksalaista olutta.PSG pelaa kyllä nätisti. En varmaan ole nähnyt näin hyvin pelaavaa PSG:tä. Pisteet Tuchelille kun istuu kylmälaukun päällä.
Kyllä näitä tilastofaktoja tulee aina tarkisteltua pelien alla :)Vaikken tässä ollut epäilijän roolissa enkä muussakaan niin kiitti tästä mielenkiintoisesta anekdoottipläjäyksestä. Uskon että olet tsekannut nämä.
Joten karkeasti nämä saksalaiset ovat olleet viime aikoina miltei joka toinen vuosi finaalissa.
Ei nyt tällaisia, toivottavasti Silva pystyy jatkamaan.
Kuopiostahan löytyy satamasta Kimmo Timosen omistama ravintola nimeltä Alabatrossi.Onks tää Alaba vähän niinku savolaisittain (Jordi) Alba?
Alaparonssi.Kuopiostahan löytyy satamasta Kimmo Timosen omistama ravintola nimeltä Alabatrossi.
Ihonvärikin on kuin savolaisella Kimmo Kapasella.Onks tää Alaba vähän niinku savolaisittain (Jordi) Alba?
Ei tämä nyt vielä miksikään klassikoksi ole nousemassa.
Paljon viihdyttävämpi kuin viime vuotinen.Ei tämä nyt vielä miksikään klassikoksi ole nousemassa.
Okei, kaikkien aikojen klassikko, telkku auki.No ei hitsi, telkkari kiinni.
Jep navetaksi tulee itse sanottua. Opiskeluaikana siellä kyllä usein lykästi, niin pakkohan sinne oli mennä. Ihan karmea mesta viihtyvyyden osalta.Alaparonssi.
Eipä ole tuolla tullut käytyä sitten Stanley Cup -bileiden. Eiku olisinkohan. Joka tapauksessa en kyllä vuosiin ole käynyt. On nimittäin yhtä helvettiä ensin jonottaa sinne perkeleen kauan ja sitten hemmetin ahdasta baaritiskillä yms. Yliarvostettu paikka.
Yliarvostettu paikka.