Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 255
  • 123 822
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
”I saw an ostrich today

In barnsley town centre

big fooking bird”

Ei tuu pelin kattomisesta mitää ku lukee näitä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Lukaku muuten tehnyt 30 maalia tällä kaudella Interille. Barella tosin 1-0.
 

Barney

Jäsen
Jos jatkopaikka Eurooppa-liigassa ei tällä joukkueella aukene, meikäläinen meinaa muuttaa Kööpenhaminaan ja hakea Ruotsin kansalaisuutta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Lukakun uraa kun tosiaan miettii, niin nyt takana jo 435 ottelua ja niissä 215 maalia ja 55 syöttöä. Ikää 27v.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kyl nyt tapahtuu Interin ja Leverkusenin matsissa. Kusen 2-1 ja heti perään arvotaan pilkkua Interille.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aika vahvaa että vetäjällä on jo melkein liikkuvat takana, ja sitten vasta juostaan monitorille.
 

redpecka

Jäsen
OT: Tässä on esimerkiksi söpö pallokorva (liite). Ai se termi kettu. No ei viljellä jatkossa ainakaan kevyesti sitten.

P.S. Köpis pelaa hyvin ja hyvällä itseluottamuksella. En niin tunne tuota tanskalaista fudista, mutta hyvält' näyttää.
 

Liitteet

  • pallokorva.PNG
    pallokorva.PNG
    196,1 KB · kertaa luettu: 107

Barney

Jäsen
@Barney Onko pallokorva siis vittuilusana? Olen aina luullut sitä hellittelysanaksi. Anteeksi jos olen loukannut joitain.
Riippuu varmaan keneltä kysyy. Esimerkiksi Kubo voi myös loukkaantua siitä, että häntä sanotaan Japanin Messiksi. Minä ottaisin ainakin sen vittuiluna, jos minua verrattaisiin johonkin tyyppiin, joka on kasvuhormonien ansiosta kasvanut 170-senttiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös