Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 418
  • 123 818

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
58 minuuttia tuli täyteen kun vaihto tapahtui. Koko yleisö nousi seisomaan ja Ale meni keskiympyrään ja kumarsi joka katsomon osalle. Molemmat joukkueet tulivat halaamaan häntä ja siinä meni melkein kaksi minuuttia kun Ale käveli vaihtoon. Heitti kaikkien pelaajien kanssa ylävitoset kuin myös vihuvalmentajan kanssa. Ainut kuka jäi ilman oli valmentaja Conte. Tästä voisi jotain johtopäätöksiä vetää tämän kauden peliaikaan ja miten Ale siihen suhtautui. Vaikka hyvää duunia teitkin mestaruuden eteen niin silti, HAISTA VITTU CONTE!!!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Yleisö on seissyt nyt runsaat kymmenen minuuttia antaen ns. standing ovationit Del Pirolle joka on kiertänyt kenttää ympäri. Kurkkuun sattuu kun on niin koskettavaa. Ohjaajakin on kuvannut melkein kokoajan häntä vaikka peli on käynnissä.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Saatanan QPR, nyt niitä maaleja. Jos ette saa maaleja aikaiseksi niin voitte tippua divariin, ei teitä jää kukaan kaipaamaan.
 

Ralph

Jäsen
Pahasti olen myöhässä paikalta, mutta onneksi kuitenkin kymmenisen minuuttia on jäljellä ja mestaripytty nostamatta! Ja johtoasemakin vielä.

Pakko yllättyä, että noin kovasti on kokoonpanoa pistetty uuteen uskoon. Tosin silti tulossa voitto, ei siinä mitään. Aivan uusi taktiikka ja vain 4-5 normaalimiestä avauksessa. Vielä on yksi vaihto tekemättä ja toivottavasti Claudio Marchisio pääsee kentälle kruunaamaan kautensa. Mielestäni Juventuksen vuoden pelaaja.
 

Ralph

Jäsen
Missäs jengissä Litti nyt pelaa?

Alessandro Del Piero ja Jari Litmanen ovat saavutuksiltaan aivan eri maastoissa. Toisella mm. MM-kulta, toisella ei ainuttakaan arvokisaottelua.

Ja muuten, Juventus teki oman maalin. Kauden eka hyvään paikkaan.

Ikävästi tuossa astuttiin Giorgio Chiellinin nilkan päälle ja vähän lääkintämiestä paikalle. Se ei yleisöä haittaa, vaan siellä vaan tehdään aaltoja ja lauletaan!
 

Ralph

Jäsen
Huhhuh mitä janttereita tämäkin ketju täynnä.

Et kai tosissavi voi nostaa Litmasta Del Pieron edelle? Huhhuh, mitä janttereita tämäkin ketju täynnä. Voit mennä odottelemaan, jos Litmanen vielä pelaisi HJK:ssa tällä kaudella. Me odotamme sitä, kun Del Piero nostaa Serie A:n mestaruuspokaalin ilmaan.

Ja pilkku Juventukselle, Pirlo tulee epäonnistumaan.

Eikun huumorimiehiä liikkeellä ja Andrea Barzagli tekee pilkusta! Loistavaa Barzagli, kauden eka loistavaan paikkaan!
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Et kai tosissavi voi nostaa Litmasta Del Pieron edelle? Huhhuh, mitä janttereita tämäkin ketju täynnä. Voit mennä odottelemaan, jos Litmanen vielä pelaisi HJK:ssa tällä kaudella. Me odotamme sitä, kun Del Piero nostaa Serie A:n mestaruuspokaalin ilmaan.

Enhän minä ole niin sanonut. Mielestäni herroja ei edes voi verrata - tietäisit tämän, mikäli seuraisit jalkapalloa lajina myös TOP 5-sarjojen ja Canal Plussan takaa.

Hupini tulee siitä, kun aikuiset (?) miehet (?) puhuvat "me"-muodossa Juventuksesta + muista huippuseuroista - aivan kuin itse seuralle merkitsisi tippaakaan, kuinka jossain Hämeessä koetaan olevan samaa perhettä.

That being said - Juventusta olen seurannut parikymmentä vuotta, mutta en millään voisi kuvitella olevani osa seuraa. Siihen vaaditaan muutakin kuin netti ja fanipaita.
 

Ralph

Jäsen
Tietäisit tämän, mikäli seuraisit jalkapalloa lajina myös TOP 5-sarjojen ja Canal Plussan takaa.

Mitään Canal+:ssia en omista, eikä minua kiinnosta kuin Juventuksen pelit.

Hupini tulee siitä, kun aikuiset (?) miehet (?) puhuvat "me"-muodossa Juventuksesta + muista huippuseuroista - aivan kuin itse seuralle merkitsisi tippaakaan, kuinka jossain Hämeessä koetaan olevan samaa perhettä.

Onko tämäkin viesti kohdistettu minulle?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Mitään Canal+:ssia en omista, eikä minua kiinnosta kuin Juventuksen pelit.



Onko tämäkin viesti kohdistettu minulle?

Kunhan yleisesti totesin.

Asia jääkööt puolestani tähän - kokemuksesta tiedän, että asiaa katsellaan niin eri puolilta, että yleisen näkemyksen löytäminen on mahdotonta.

Mutta globaali ilmiöhän tuo "etä-fanitus" on, ei sen puoleen.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Pahoittelen, ettei suosikkijoukkueeni tule vain Nokialta, vaan myös muualtakin.

Ei siinä mitään, henkilökohtaisesti vain koen vieraaksi suosikkijoukkueen valitsemisen tuhansien kilometrien takaa, varsinkin, jos mitään henkilökohtaista linkkiä seuraan ei ole.

Itsekin sympatiseeraan tiettyjä "globaaleja" ilmiöitä, joita myös seuroiksi kutsutaan, mutta tuo henk. koht. linkin puuttuminen näihin liikeyrityksiin estää suhteen muodotumisen aidoksi kannattajasuhteeksi.

Mutta kuten totesin, globaali ilmiöhän tämä on.

Mutta jokainen tavallaan, mikäs minä olen kenellekkään suosikkia valitsemaan. Keskustelupalstan tavoitteen mukaisesti vain...ööh..keskustelin.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Kiitos QPR, nyt vain kestäkää peli loppuun asti.

Edit: Voi vittu toi Barton TYHMÄ! SAATANAN IDIOOTTI!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös