Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 941
  • 123 818

redpecka

Jäsen
Celta - Levante 2 -2. Galicialaiset näyttivät mistä kalastajat on tehty ja tasoitti ottelun ennen puoliaikaa ollen jo 0-2 häviöllä tässä tärkeässä putoomistaistelussa. Jos kaikki jää näihin lukemiin jatkaa vigolaiset seuraavallakin kaudella ylimmällä sarjatasolla ja pitää näin Galician kunniaa yllä kun ei noista muista lacoruñoista ja kumppaneista ole enää nykypäivänä mihinkään.
 

Barney

Jäsen
Eli on sen verran simppeli tyyppi, ettei ymmärrä kun lääkäri sanoo että ei voi pelata.
Maguire on lädi, joten mitä veikkaat? Kaiken lisäksi Maguire syö päivittäin viisi kiloa raakaa lihaa toisin kuin nämä smallingit ja muut viherpiipertäjät.

E: Siellä se Maguire taas hyppäsi pää edellä pallon eteen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jokohan Valioliiga.comin facebook-päivitysten alla on keskustelu kiivaassa käynnissä siitä kuinka FA haluaa pitää mielenkiinnon yllä vikoja pelejä kohtaan ja siksi Unitedia suositaan...

Bruno on ikävä pelaaja. Pelaa ihan paskastikin pelatessaan sen pari-kolme maalipaikkaa kuten tuon Rassenkin. Ei millään pysty lepuuttamaan sunnuntaina vaikka jokainen näkee että pitäisi. LASKia vastaan sitten.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jokohan Valioliiga.comin facebook-päivitysten alla on keskustelu kiivaassa käynnissä siitä kuinka FA haluaa pitää mielenkiinnon yllä vikoja pelejä kohtaan ja siksi Unitedia suositaan...

Bruno on ikävä pelaaja. Pelaa ihan paskastikin pelatessaan sen pari-kolme maalipaikkaa kuten tuon Rassenkin. Ei millään pysty lepuuttamaan sunnuntaina vaikka jokainen näkee että pitäisi. LASKia vastaan sitten.

Muistaakseni mä olen ko. sivun jokaisessa Newcastlen omistavaihdosta koskevassa uutisessa käynyt korjaamassa uutisen ”faktoja”.

Joo en tiedä miksi edes.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
OGS taisi ennen ottelua jutella Hodarin kanssa ja sopia etteivät hyökkää Fosu-Mensahin kautta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Muistaakseni mä olen ko. sivun jokaisessa Newcastlen omistavaihdosta koskevassa uutisessa käynyt korjaamassa uutisen ”faktoja”.

Joo en tiedä miksi edes.
Olen huomannut. Joskus jaksoin itsekin käydä siellä "keskustelemassa". Aina mietin ettei kannata, mutta kirjoitin silti. Siinä kirjoittaessa puhisin, että turhaahan tämä on ja julkaistuani harmitti. Why o why.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei ollut pilkku. Ehkä haluavat säästää myös aikaa ja tästä syystä eivät turhaan käytä systeemiä. Saavat duunata niitä voileipiä rauhassa täydet 90 min.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Chelsea ja Man United voisivat tehdä keskenään sopimuksen, että Cupin peliin lähdetään junnuilla.

Saataisiin yhdessä Leicester ulos neljän sakista Valioliigassa
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
AWB on aivan puhki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös