Onhan tässä Sheffieldillä vielä aikaa tehdä se neljäs.
Joo, mutta vierastasurikin olisi kova juttu noin kliinisesti viimeistelevää kotijoukkuetta vastaan.
Onhan tässä Sheffieldillä vielä aikaa tehdä se neljäs.
Ja nyt on Manchester Unitedilla se kolmossija omissa käsissä. Tämä näyttää juuri siltä, kun pelien jatkuessa uumoilin: United tulee ottamaan sen kolmossijan Valioliigassa.
Mitä mieltä onko nämä ongelmat enemmän pelaajissa vai valmennuksessa?Lampardilta tulee pressissä taas samat sössötykset mutta ei viitsi tehdä asialle mitään.
Mitä mieltä onko nämä ongelmat enemmän pelaajissa vai valmennuksessa?
Jos joukkueessa pelaa liikaa pelaajia, joiden taso ei yksinkertaisesti riitä eikä hankintoja voitu täksi kaudeksi tehdä, on siitä paha lähteä valmentajaa syyttämään. Varsinkin puolustuspään virheet olivat niin lapsellisia, että tuolla tasolla pelaajan pitää jo tietää ettei noin voi pelata. Joku vastuu oltava pelaajillakin, ei Lampard voi enää itse vetää nappulakenkiä jalkaan ja lähteä näyttämään kädestä pitäen miten homma hoituu.Mitä mieltä onko nämä ongelmat enemmän pelaajissa vai valmennuksessa?
Jimenezin 1-0 maali oli myös erittäin yllättävä käänne tuossa ottelussa.Wolvesin peli etenemässä tauolle 0-0 lukemissa, Valioliiga se jaksaa yllättää.
Mä olen samaa mieltä tuosta, että Lampard on tehnyt tänä vuonna hyvää työtä.Siihen nähden missä tilanteessa Chelsea lähti kauteen, on Frank Lampard mielestäni tehnyt hyvää työtä seurassa.
Pakko noita tuhnuja on peluuttaa. Nythän sitä näkee, ketkä potkia pellolle heti kun mahdollista.
Ei taida olla Pickford ykkönen ensi kesän kisoissa Englannilla, onkohan edes kakkonen? Pope ja Henderson molemmat edellä.