Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ja vajaan puolen tunnin kohdalla Rangelilta takareisi taisi sanoa poks. Liian hyvinhän tuo hänen kohdallaan alkoikin.
Onko KuPSilla muuten itse tv-stara "I like older women" Bruno kokoonpanossa?En tiiä mutta katso noita KuPS:n maaleja. Mulle tulee ihan oikeasti AC Allianssi mieleen tuosta puolustamisesta.
Valitettavasti ei tv-stara ole kokoonpanossa tänään.Onko KuPSilla muuten itse tv-stara "I like older women" Bruno kokoonpanossa?
Leicester tappiolla 2-0, kun pelattu 26 min. Newcastlekin johtaa omaansa 1-0.
Pukki otettu taas vaihtoon aikaisessa vaiheessa, tässäkin on puhjennut yksi kupla. Pelaa toki myös säälittävän huonossa joukkueessa, mutta silti.
Newcastlella ollut pallonhallinta tähän mennessä. onko Brucella uusi taktiikka?
Aika mautonta ottaa tuossa johdossa vielä Carroll kentälle.Nyt on ilotulitusta. Onko tulossa iso maalisin voitto tältä kaudelta?
Hupiukko nosti seuran vastoin kaikkien odotuksia ylös ja kun tälle kaudelle ei tehty hankintoja ja omistajalla ei ole laittaa rahaa samalla tavalla kuin muilla valioliigaseuroilla, niin tästä kaudesta jää aika mukavasti plussaa kanarianlinnuille.Norwich on paska jengi ja Farke on aivan vitun huono valmentaja. Täysin päättömiä peluutuksia ja taktiikoita läpi kauden, ihan hupiukko. Roy Hodgson ois vieny Noritsin top-15 sijoille.