maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Siinä on Ancelottin Everton ja Artetan Arsenal taistelemassa samoista sijoista kun Brucen sexy-futebol Harakat.
Ihmeiden aika ei ole ohi.
Siinä on Ancelottin Everton ja Artetan Arsenal taistelemassa samoista sijoista kun Brucen sexy-futebol Harakat.
Maalin tainnut tehdä viimeksi joskus vuonna 2018? Andy on sen verran monipuolinen futari, että vanhemmalla iällä vaihtanut sellaiseksi klassiseksi kympiksi kun kyllästyi maalinteon helppouteen.Carrollin kauden viides syöttö muuten. Enemmän kuin.. noh. Monella.
Tähän kyllä täytyy lisätä, että nyt kun a) on ukkoja jotka osaa antaa laatupalloa boksiin ja b) Martial oikeasti on siellä missä pitää, niin kyllä tuo pallon osaa maaliin laittaa.Jengi haluaa hyökkääjää Unitediin ja Martial painaa hatullisen.
Tätä olen itsekin ihmetellyt, kun joskus oli huhuja Werneristä ynnä muista. Martialista voi olla montaa mieltä, mutta osaa se kaveri maaleja tehdä ja Rashford, Bruno, Pogba (sekä toivottavasti Sancho) takaavat sen, että niitä paikkoja syntyy tulevaisuudessakin.Jengi haluaa hyökkääjää Unitediin ja Martial painaa hatullisen.
Tätä olen itsekin ihmetellyt, kun joskus oli huhuja Werneristä ynnä muista. Martialista voi olla montaa mieltä, mutta osaa se kaveri maaleja tehdä ja Rashford, Bruno, Pogba (sekä toivottavasti Sancho) takaavat sen, että niitä paikkoja syntyy tulevaisuudessakin.
Jep. Kaikki hyökkäävät pelaajat pois ja mainitsemasi kaverit tilalle.Niin paljon vaihtoja, että ei tässä pysynyt enää edes laskuissa mukana. Tuliko sieltä nyt Poppamies, James, Mata, Pereira ja McTominay kentälle vai?
Maalimäärät voivat kertoa jotain myös viime vuosina hänelle kertyneistä maalipaikoista. Aika kovalla prosentilla Martial pistää kuitenkin palloa verkkoon, kun joku vain luo hänelle niitä maalipaikkoja.Onhan se aikamoinen maaliruisku juu.
Siellä on Pukki kentällä ja Norwich vielä rimpuilee putoamista vastaan, joten nyt kääntäkää kaikki isänmaalliset kansalaiset tv sille kanavalle. Ja jättäkää Manun kamppailu viitossijasta jo hiiteen.
Pukki on tosin kunnostautunut lähinnä harhasyöttöjen antajana. Pelailee itselleen divarisopimusta ensi kaudeksi?
Ei voisi vähempää kiinnostaa
Ja mä kun en kannata edes arvokisoissa Suomea...Et kai ole joku gloryhunter tai ulkomaisen seurajoukkueen mieshuora? Aina pitää kotimaista potkupalloilijaa seurata jos mahdollista.