Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 136 680
  • 122 221

BaronFIN

Jäsen
@Pukki Joo, ei ollut tarkoitus tölväistä henkilökohtaisesti, anteeksi siitä, mutta itse olen rasistin kasvattama ja tiedän, että mikään järkipuhe ei mene perille vaikka miten asiaa vääntäisi. Mutta sitä selkeämmin meidän muiden tulee seistä oikeudenmukaisuuden ja suvaitsevaisuuden puolella eikä antaa rasistien käyttää meitä muita hyväksi. Black lives matter on hyvä ja provosoiva liike samoin kuin #meetoo. Joihinkin ei uppoa kuin toisto.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Pukki Joo, ei ollut tarkoitus tölväistä henkilökohtaisesti, anteeksi siitä, mutta itse olen rasistin kasvattama ja tiedän, että mikään järkipuhe ei mene perille vaikka miten asiaa vääntäisi. Mutta sitä selkeämmin meidän muiden tulee seistä oikeudenmukaisuuden ja suvaitsevaisuuden puolella eikä antaa rasistien käyttää meitä muita hyväksi. Black lives matter on hyvä ja provosoiva liike samoin kuin #meetoo. Joihinkin ei uppoa kuin toisto.
Joo ei se mitään. Ikävä tosiasia on se että rasismi ei maailmasta lopu, ja se näkyy nytkin esim. Lazion stadionilla jonka mainitsitkin jo.
 
Mitä mieltä kun tuo Arsenalin runko on pakko uudistaa, niin onko tuosta Aubasta tuon joukkueen johtajaksi vai pitäisikö laittaa lihoiksi ja ottaa tästä isot rahat jälleenrakennukseen?

Enpä tiedä isoista rahoista kun sopimus tosiaan päättyy vuoden kuluttua. 20 miljoonaa puntaa pyörinyt huhuissa hinnaksi. Onhan sekin rahaa, mutta ei sillä vielä isompaa jälleenrahoitusta rakenneta.

Arteta kovasti haluaisi (tottakai) gabonilaisen pitää ja olisihan joukkueessa toisaalta hyvä olla edes yksi maailmanluokan pelaaja johtamassa laivaa. Toisaalta taas ikää alkaa olla ja jos haluaa vielä jotain voittaa, niin nyt olisi ehkä viimeinen hetki siirtyä.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Keitä tuosta porukasta oikeasti voisi pelata aivan huippujoukkueissa?
Auba ja Leno. Onko muita?
Eipä juuri muita löydy. Joukkueessa on vuosien varrella ollut, ja on nytkin, ihan lupaavia nuoria pelaajia, mutta nämä talentit on pilattu heikolla valmennuksella ja kehnolla harjoituskulttuurilla. Vaatimustaso ei seurassa riitä enää Valioliigan kärkitaisteluun. Tämä on minun mielipide.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Newcastlen ja Sheffieldin matsista tuskin klassikkoa tulee, toisin kuin tästä Andy Carrollin uudesta lookista. On se hieno mies.
 

Liitteet

  • EAD19A4B-3723-4459-BEB7-B69A2D519C56.jpeg
    EAD19A4B-3723-4459-BEB7-B69A2D519C56.jpeg
    846,3 KB · kertaa luettu: 91

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja ASM 1-0. Hienoa! Kaks voittoa kun lopuista saa raavittua niin pitäisi olla säilyminen varma.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joelinton ei tee montaa maalia, mutta tiukassa paikassa näyttää osuvan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös