Ja minähän katsoin. Osuma taisi tulla oikeaan jalkaan ja vasen jalka lähtee alta. Eli silloin Fred itse lähti kaatumaan. Helppo siis todeta että filmiä oli mukana.Höpö-vitun-höpö! Ja tiedät sen itsekin jos katsoit nuo hidastukset.
Ja minähän katsoin. Osuma taisi tulla oikeaan jalkaan ja vasen jalka lähtee alta. Eli silloin Fred itse lähti kaatumaan. Helppo siis todeta että filmiä oli mukana.Höpö-vitun-höpö! Ja tiedät sen itsekin jos katsoit nuo hidastukset.
Chelsea alistaa Evertonia. Miten Manu ei pystynyt ottamaan kolmea pistettä tuota joukkuetta vastaan??
Ohhoh, miten Kepa pomputtelee. Hänen onnekseen tilanne tosin on jo 4-0.
Mitähän Kepa sätki tuossa kulmatilanteessa?
Huhhuh kuinka surkeaa pelaamista Shawilta.
Heppoinen on Jamesin veto, noilla tuskin Edersonia yllätetään.
Ederson imuroi Martialin vedon.
Oksettavaa filmiä Fred.
Pelkää vaan että United voittaa jolloin Pool olisi taas askeleen lähempänä mestaruutta. Sehän se on pahin skenaario että ei voisi enää vinkua miten Pool sulaa aina.
Lisäksi ei ole oikein minkäänlaista laukausuhkaa. Veto lähtee kyllä nopeasti mutta melkoisia tussuja yleensä ovat.James vaikuttaa kyllä totuuden nimissä olevan vielä hieman heppoista tavaraa Valioliigan huippumatseihin. Välillä tulee hyviä suorituksia, mutta vastapainona sitten jatkuvaa turvallaan oloa ja heikkoa kaksinkamppailupelaamista.
Fred kaatui sen jälkeen kun potku oli kopsahtanut sääreen. Tuo oikea jalka olisi ottanut seuraavan askeleen. Mutta antaa olla.Ja minähän katsoin. Osuma taisi tulla oikeaan jalkaan ja vasen jalka lähtee alta. Eli silloin Fred itse lähti kaatumaan. Helppo siis todeta että filmiä oli mukana.