Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Uusinnat vielä uudestaan katseltua ei mee kaaliin mitä Courtois teki tai siis miksi jätti mitään tekemättä tuossa tilanteessa. Dostal olis torjunu.
Uusinnat vielä uudestaan katseltua ei mee kaaliin mitä Courtois teki tai siis miksi jätti mitään tekemättä tuossa tilanteessa. Dostal olis torjunu.
Mitäs vittua Viasat touhuaa? Ei tule Pukin peliä klo 16:00, eikä ManU:n peliäkään.
Ei ole oikeuksia näyttää noita niin eivät pysty näyttämään.
Mikä juttu? Mä en siis oikeasti tiedä, joten voiko joku vääntää rautalangasta miksi pelit ei näy
Lyhyesti, ei ole oikeuksia kaikkiin otteluihin.
Vähän pidemmin, Valioliigan televisiointi-oikeudet ovat kolmella eri toimijalla, Viasatilla ei ole sopimusta näiden kaikkien kanssa, joten välillä jää näin kuten tänään matsi näyttämättä.
Itse olen katsonut Hulkstream sivustolta. Mainoksia ja mahdollisesti viruksia on mutta sekään ei ole ongelma jos on viruksentorjunta selkä adblocker kunnossa. Valioliiga näkyy todella hyvällä laadullaSitten vain streami vinkkejä kehiin kiitos!
Mielellään Chatilla niin voidaan sielläkin keskustella ja jos ois iPhone vielä mahdollisuus voittaa niin vielä parempi
Hyvä että joku pitää ukoille rotia.Maali hylättiin kun pelottelin hiustenkuivaajalla. 1-0 edelleen